گله نماینده ولی فقیه در سپاه از رسانه های وابسته به سپاه

به گزارش مرکزی دیلی به نقل از صلح نیوز- پس از سردار فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم به رسانه های وابسته به سپاه درباره تخریب دولت هشدار داد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با انتقاد از رسانه های منتقد دولت حتی رسانه های وابسته به برخی نهادهای نظامی که به گفته او در خط تخریب دولت و جو سازی و تشویش اذهان عمومی قدم بر می دارند، هشدار داده بود در صورت عدم اصلاح رویه این رسانه ها ، با آنها برخورد می شود.هشدارهایی که جدی نگرفته نشد و این رسانه ها خوشحالی خود از به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین ۴ نشان دادند.

چه آنکه حتی وزیر اطلاعات در بزرگداشت سالروز رحلت جانگداز امام راحل(ره) در شهرستان دماوند از تذکر مستقیم و شدید الحن مقام معظم رهبری به برخی رسانه ها خبر داد.

حال نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌که رئیس‌جمهور از نقد منصفانه حمایت کرده است، گفته با این وجود برخی اخبار توسط خبرگزاری‌ها و رسانه‌های وابسته به سپاه بیان می‌شود که دقت لازم را ندارند.به نظر می رسد این سخنان که پس از اظهارات محمود علوی وزیر اطلاعات بیان شده، رمز گشایی از هشدار صریح سرلشکر فیروزآبادی باشد که شاید این رسانه ها روش خود را در قبال دولت یازدهم اصلاح کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌که رییس‌جمهور از نقد منصفانه حمایت کرده است، گفت: با این وجود برخی اخبار توسط خبرگزاری‌ها و رسانه‌های وابسته به سپاه بیان می‌شود که دقت لازم را ندارد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به این‌که هیچ کس مخالف نقد نیست و اصولا نقد برای آسیب‌شناسی و اصلاح است، اظهار کرد: آنچه سرلشکر فیروزآبادی مطرح کرد، درباره این بود که چرا برخی رسانه‌هایی که منتسب به نیروهای مسلح هستند، در انتقال خبر خود دقت لازم را ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: به هر حال برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها منتسب به سپاه هستند و انتظار می‌رود که خبرگزاری فارس و دیگر خبرگزاری‌ها در بیان خبر جامعیت داشته باشند، زیرا گاهی برخی اخبار بدون دقت و ملاحظه روی آنتن می‌رود.

سعیدی همچنین با اشاره به این‌که سرلشکری فیروزآبادی مطرح کرد که باید اخبار با دقت بیان شود، افزود: در خبررسانی سرعت بسیار مهم است، اما نباید در لابه‌لای سرعت زیاد غفلتی انجام شود زیرا این امر زیبنده نیروهای مسلح نیست و نباید با این اعمال هزینه‌های بی‌خودی ایجاد کرد. در واقع باید به گونه‌ای عمل کرد که دولت احساس کند که رسانه‌ها دلسوز هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.