برگزاری ۱۲ همایش با عنوان «پرچمداران خلق حماسه سیاسی» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، حمید پاکپور، مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان‌ مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه‌ مرکزی، گفت: این کمیته با برنامه‌ریزی‌های ستاد انتخابات استان و دستگاه‌های متولی و مرتبط با امور جوانان شکل ‌گرفته و در مجموع برنامه‌های مطلوبی را در جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین جوانان دنبال می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌ تکلیف‌ سیاسی ویژه رأی اولی‌ها، بیان‌کرد: به‌منظور آگاه‌سازی و مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها در عرصه‌ انتخابات، تبیین ضرورت‌های حضور حداکثری و تبیین شاخصه‌های انتخاب ‌اصلح، سلسله نشست و همایش‌های سیاسی با موضوع جشن تکلیف ‌سیاسی در سراسر استان برنامه‌ریزی شده و در حال برگزاری است.

پاکپور اظهار کرد: در حوزه دانشگاهی نیز با توجه به اهمیت و نقش خطیر دانشجویان در عرصه انتخابات، فعالیت‌های خوبی صورت ‌گرفته و در راستای بصیرت‌بخشی به نسل دانشجو برگزاری سلسله نشست‌هایی با عنوان کرسی‌های آزاداندیشی در جهت تبیین ویژگی‌های اصلح، تریبون ‌آزاد و نشست‌های مختلف دانشجویی در سراسر استان در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان ‌مرکزی در ادامه از برگزاری ۱۲ همایش با نام پرچمداران حماسه سیاسی در سطح استان خبر داد و افزود: این همایش‌ها با محوریت‌ جوانان و با هدف بررسی نقش جوانان در تحقق حماسه‌ سیاسی و اقتصادی به همت این کمیته برنامه‌ریزی شده و تا زمان انتخابات هر روز در سطح یکی از شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

این مقام مسئول در پایان، تصریح کرد: همچنین در سطح مجموعه‌های متولی و مرتبط با حوزه جوانان استان نیز به فراخور مقتضیات و مأموریت‌ها، فعالیت‌های تخصصی متناسب با جامعه هدف در طی این مدت برنامه‌ریزی شده و در اقدامات مطلوبی در سراسر استان در راستای انتخابات‌جاری در حال انجام است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.