آصفری: برنامه ریزی مهمترین راهکار برای موفقیت کشور است

به گزارش مرکزی دیلی، محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار پانا، با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید، افزود: با روی کار آمدن دولت جدید، بارقه های امید در بین مردم ایجاد شده است و باید همه با همدلی با یکدیگر رقابت را کنار گذاشته و با رفاقت به رفع مشکلات مردم برسیم.
وی با اشاره به انتخاب وزرای کشور، ابراز کرد: در مجلس شورای اسلامی وزرای انتخابی با اکثریت آرا رای اعتماد را به دست آوردند که این مهم می تواند در راستای آبادانی، توسعه و رفع مسائل مملکت موثر واقع شود.
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملاک نمایندگان مجلس برای رای اعتماد به وزرا، پرهیز از فتنه ۸۸ و دیگری ارائه برنامه ی عملیاتی بوده است.
آصفری اظهار داشت:باید وزرا و مسئولین با پرهیز از حزب بازی و حزب گرایی در جهت رفع مشکلات مردم و مملکت تلاش کنند تا دشمنان ایران اسلامی نتوانند به اهداف شومشان در مورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یابند.
نماینده مردم کمیجان،خنداب و اراک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با انتخاب وزرایی شایسته، لایق، متعهد، متخصص و میانه رو برای کابینه و روی کار آمدن دولت آقای روحانی باید ریشه های مشکلات اقتصادی کشور بررسی و برای رفع آنها برنامه ریزی شود.
وی با انتقاد از برخی مسئولین در دادن وعده های غیر عملی به مردم اظهار داشت: مسئولین باید از دادن وعده های تبلیغاتی و غیر عملی به مردم خودداری کنند و فقط در مورد برنامه هایی صحبت کنند که قدرت عملیاتی شدن را دارند.
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ارائه طرح و برنامه باید با سنجیدن پشتوانه های مالی صورت گیرد؛ چرا که در غیر این صورت وعده ای پوچ و توخالی خواهد بود که برای مردم ایجاد توقع می کند و تحقق نیز نخواهد یافت.
آصفری بهره گیری مناسب از روابط دیپلماسی خارجی را فرصتی بهینه برای رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی کشور عنوان و ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران آماده ی برقراری رابطه ای مطلوب و دو جانبه با کشورهای دیگر است و تنها خط قرمز ایران اسلامی برای برقراری رابطه رژیم غاصب اسرائیل می باشد.
نماینده مردم کمیجان،خنداب و اراک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تعامل خوب مجلس شورای اسلامی و دولت جدید، یادآور شد: عمل در چهار چوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ملاک مجلس شورای اسلامی است و با هر نهاد یا فردی که خارج از این چهارچوب عمل نماید برخورد خواهد شد.
آصفری تصریح کرد: همدلی و تعامل بین مردم و مسئولین می تواند در رفع سریعتر مشکلات کشور موثر واقع شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.