توقیف خودروی سواری با سرعت ۲۵۰ کیلومتر

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی سرهنگ مهدی حسنی گفت: صبح امروز در کیلومتر ۵۰ محور سلفچگان به اراک تیم گشتی پلیس راه اراک ـ قم حین کنترل خودروهای عبوری متوجه سرعت بسیار بالای یک دستگاه خودرو هیوندای می‌شوند.

وی افزود: بلافاصله مراتب به تیم‌های مستقر در مسیر اعلام و در کیلومتر ۱۰ محور قم ـ اراک، خودرو مذکور با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت متوقف و برای برخورد قانونی به پارکینگ دلالت شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه منشا بسیاری از تصادفات و سوانح، خصوصا سوانح منجر به فوت و جرح، عامل سرعت غیر مجاز و تخطی از سرعت مطمئنه است، از تمامی رانندگان عزیز استدعا می‌شود از ارتکاب تخلفات فوق اجتناب کرده تا شاهد بروز سوانح دلخراش رانندگی نباشیم.

حسنی همچنین از کشته و مجروح شدن ۱۰ نفر بر اثر وقوع تصادف در استان خبر داد و بیان داشت: تصادفات رانندگی رخ داده در محورهای مواصلاتی و معابر برون شهری استان طی ۲۴ساعت گذشته ۵ کشته و ۵ زخمی به جا گذاشت.

وی تصریح کرد: روز گذشته یک مورد تصادف فوتی در ابتدای جاده فراهان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مخابره و ماموران کلانتری ۱۱ اراک و پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند که بررسی ماموران نشان داد یک دستگاه خودرو سمند به علت عدم توجه به جلو به گاردریل کنار جاده برخورد و متاسفانه چهار نفر از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده فوت کردند .

حسنی ادامه داد: سانحه بعدی در اتوبان کربلا ۳۰ کیلومتر مانده به شهرستان ساوه یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه پژو ۲۰۶ که در کنار جاده پارک بوده برخورد که در نتیجه آن راننده خودرو ۲۰۶ در دم فوت و چهار سرنشین دیگر آن و راننده خودرو نیسان نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.

به گفته وی کارشناس پلیس راه علت وقوع این سانحه رانندگی را عدم توجه به جلو راننده نیسان ناشی از خواب آلودگی عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.