افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

مدیر آبفا استان مرکزی گفت: همزمان با آغاز هفته دولت از ۹ پروژه آب رسانی بهره برداری و عملیات اجرای یک مجتمع آب رسانی به روستاهای استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، « حشمت ‌اله عباسی»، افزود: مجموع اعتبار طرح‌های روستایی آبفا استان مرکزی در هفته دولت ۸۴ میلیار ریال برآورد می‌شود.

ویادامه داد: این طرح‌ها شامل عملیات اجرای مجتمع آب رسانی شهید حسینی در شهرستان دلیجان از سد کوچری به منظور آبرسانی به سه روستای راونج، چنارستان و بهاریه با اجرای ۱۳ کیلومتر خط انتقال آب،ساخت یک باب تصفیه خانه ۲ ایستگاه پمپاژ آب و احداث ۵۵۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب است.

عباسی اظهار کرد: به منظور پایداری آب در روستاهای استان ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر از شبکه آب داخلی در روستاهای علی آباد شهرستان خنداب، میدانک و فرک شهرستان کمیجان و آقا زیارت فراهان با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال اجرا و بهسازی شد.

وی گفت: همچنین مخزن ذخیره ۵۰۰ متر مکعبی آب روستای مرزیجران اراک نیز برای رفع مشکل کمبود آب در این روستا با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از حفر و تجهیز چهار حلقه چاه آب در راستای بهرمندی مشترکین از آب آشامیدنی و پایدار خبر داد و تصریح کرد: با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال سه حلقه چاه آب در روستاهای مهرعلیا در شهرستان خنداب، روستای الویر شهرستان زرندیه و مجتمع معصومیه اراک بهره برداری و عملیات برق رسانی به چاه آب روستای قالهر دلیجان نیز به پایان رسید.

یک‌هزار و ۱۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی استان مرکزی در هفته دولت امسال بهره‌برداری می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.