عباسی: رویکرد شهرداری توجه به فعالیت های فرهنگی و ورزشی است

شهردار کلانشهر اراک گفت: شهرداری نزدیک به ۴۵۶ مورد خدمت و فعالیت را در حیطه وظایف خود دارد که در کنار آنها کمک به سازمان های دولتی در زمینه فعالیت های فرهنگی و ورزشی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، محمدابراهیم عباسی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره داستان کوتاه و شعر طنز اراک در فرهنگسرای این شهر، افزود: شهرداری کلانشهر اراک در راستای اجرای این سیاست یک باشگاه ورزشی را تاسیس کرده که کارنامه خوبی نیز در لیگ های مختلف دارد.

وی ابراز کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر اراک در راستای حمایت از ورزش به کمک اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی آمده و انصافا در این خصوص به صورت مرتب فعالیت های خوبی را صورت داده است.

شهردار کلانشهر اراک ادامه داد: انجام ورزش عمومی و صبحگاهی در ۱۶ پارک به صورت روزانه، انجام برنامه های فرهنگی در ایام مختلف و در پارک های مناطق مختلف شهر، برگزاری یک همایش مرتبط با مباحث خانواده در هر ماه به صورت رایگان برای عموم مردم، برگزاری مسابقات ورزشی پارکی مثل بسکتبال، والیبال پارکی و دارت از جمله فعالیت های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر اراک در راستای توسعه ورزش همگانی است.

عباسی با بیان اینکه اراک یکی از بهترین شهرهای کشور است، گفت: استان مرکزی و شهر اراک مهد بسیاری از سیاستمداران، مفاخر، بزرگان ادبی و اندیشمندان است.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره ارتقاء فرهنگ شهروندی و جلب مشارکت مردم در فعالیت های فرهنگی بوده است.

اجرای شعرهای طنز توسط برخی از شرکت کنندگان در جشنواره، اجرای موسیقی و اهدای جوایز از دیگر بخش های این جشنواره که در میان خیل استقبال کنندگان برگزار شد، بشمار می رود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.