برگزاری هفته فرهنگی تمامی شهرستان‌های استان در دستور کار است

استاندار مرکزی گفت: برگزاری هفته فرهنگی شهرستان‌های این استان در دستور کار قرار دارد.

فرزاد مخلص الائمه عصر پنجشنبه در آیین هفته فرهنگی شهر جدید امیرکبیر اراک، افزود: هفته فرهنگی شهرستان‌های تفرش، خمین تحت عنوان بر آستان آفتاب برگزار شده و برگزاری هفته فرهنگی بقیه شهرها در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: هفته فرهنگی شهرستان‌های استان مرکزی توسط تمامی فرمانداران در سطح استان با هماهنگی شهرداران، گروه‌ها و سازمان‌های حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: برگزاری هفته فرهنگی شهرستان‌های استان با هدف افزایش فضای همدلی بین مردم و مسئولان برگزار می شود.

مخلص الائمه گفت: برگزاری هفته فرهنگی شهرها از جمله اقداماتی است که در دوره جدید مدیریت استان شکل گرفته تا بتوان در قالب آن ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی نقاط مختلف استان را تقویت و معرفی کرد.

وی ادامه داد: برگزاری هفته فرهنگی شهر امیرکبیر به عنوان نگین شهرهای جدید کشور ، با هدف معرفی شخصیت امیرکبیر به جوانان و نوجوانان معرفی ظرفیت‌های این شهر برگزار می شود.

استاندار مرکزی گفت: امیرکبیر جزو بزرگترین شخصیت‌های معاصر کشور بوده و این هفته فرصتی است که بتوانیم شخصیت این فرد تاثیرگذار را در تاریخ معاصر ایران معرفی کنیم .

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.