خط پایان تبلیغات انتخاباتی

تبلیغات انتخاباتی طبق قانون، از ۷ صبح امروز ممنوع شد تا مردم با توجه با تبلیغاتی که نامزد‌های انتخاباتی و طرفدارانشان روز‌های قبل داشتند تصمیم نهایی خود را بگیرند و نامزد مورد نظرشان را انتخاب کنند.

اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری، شورای شهر، و میان دوره‌ای مجلس از ۲۴ ساعت قبل از رای گیری از ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۲۷ خرداد ممنوع و رای گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز می‌شود.

در این انتخابات سرنوشت پست ریاست جمهوری و کرسی‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور رقم خواهد خورد و علاوه بر این در استان مرکزی انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار خواهد شد.

استان مرکزی با جمعیتی حدود یک میلیون و ۴۲۹ هزار نفر بیش از یک میلیون حائز شرایط رای دادن دارد که فرصت خواهند داشت تا با حضور پای صندوق‌های رای سرنوشت ۴ سال جامعه را رقم بزنند.

استان مرکزی یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر واجد شرایط رای دارد و از این تعداد ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر به عنوان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

در استان مرکزی ۷۴۹ نفر داوطلب انتخابات شورا‌های شهر و ۴ هزار و ۷۷۵ نفر داوطلب شورا‌های روستا‌ها هستند که صلاحیتشان تائید شده است.

انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی در حوزه آشتیان، تفرش و فراهان برگزار می‌شود و ۴۱ داوطلب تایید صلاحیت شده برای کسب یک کرسی این حوزه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.