میرگلو بیات: نداشتن همکاری و همدلی مهمترین ضعف دولت کنونی

به گزارش مرکزی دیلی ، شهلا میرگلو بیات در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر بخش بهداشت و درمان با مشکلات زیادی روبرو شده است افزود: نوسانات نرخ ارز و تحریم ها این بخش را ناکارامد کرده است.

وی با تاکید بر سروسامان دادن به این بخش خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه در بخش دارو کمبود داریم در بخش نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی نیز با کمبود مواجه هستیم.

میرگلو بیات توجه با مسائل آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی را از دیگر نیازهای این بخش برشمرد و گفت: تکلیف طرح پزشک خانواده نیز باید روشن شود.

نداشتن همکاری و همدلی مهمترین ضعف دولت کنونی

نماینده مردم در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین ضعف دولت کنونی را نداشتن همکاری و همدلی برشمرد و گفت: نداشتن ارتباط منطقی، همدلی و همکاری بین سه قوا مهمترین ضعف دولت بود که باعث واگرایی در این بخشها و بروز برخی مشکلات شده است.

وی با بیان اینکه دولت در انجام برخی کارها نیز کارنامه خوبی از خود برجای گذاشت تصریح کرد: دولت نهم و دهم در انجام پروژه های عمرانی سرعت خوبی داشت.

میرگلو بیات ادامه داد: مسکن مهر و هدفمندی یارانه ها از جمله عملکرد مثبت دولت بود اما در انجام این کارها هم با نواقصی داشت که امیدواریم دولت یازدهم علاوه بر ادامه این پروژه ها این نواقص را اصلاح کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.