افتتاح اولین مرکز نیکوکاری صنایع پتروشیمی کشور در شازند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، رضا رحمانی اظهار داشت: اصلی‌ترین فعالیت این شرکت تولید محصولات پتروشیمی است و طی یک سال و نیم اخیر این مجموعه به عنوان بنگاه اقتصادی با همکاری سهام‌داران خرد و کلان فعالیت‌های بسیاری را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه “تمام تلاش ما این است که دارایی این سهام‌داران را به بهترین شکل ممکن حفظ کرده و افزایش دهیم” افزود: شرکت پتروشیمی شازند علاوه براینکه در مقابل نیروی‌های انسانی مجموعه خود متعهد است نسبت به همسایگان خود نیز تعهد دارد و تلاش دارد که بازده فعالیت‌های خود را در اختیار همسایگان خود قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه “این شرکت اولین شرکتی است که این مرکز را افتتاح می‌کند و قطعا در این مسیر نورآوری داشته و الگویی برای شرکت‌های دیگر خواهد بود” عنوان کرد: تا قبل از افتتاح این مرکز، شرکت و پرسنل آن کمک‌های بسیاری را برای نیازمندان در نظر می‌گرفتند اما اینکار بی برنامه انجام می‌شد که خوشبختانه با افتتاح این مرکز کمک‌ها به صورت سیستماتیک و عادلانه در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند اظهار کرد: بخشی از کمک‌های شرکت به بخش آموزش و تربیت نیروی انسانی و نسل آینده به عنوان اصلی‌ترین بخش جامعه اختصاص خواهد داشت. که در فاز اول ۱۵۰ نفر از فرزندان بی‌سرپرست تحت پوشش کمیته امداد از کمک‌های این مرکز برخوردار خواهند شد کمک خواهند شد و در فاز دوم نیز ۵۰ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی پوشش داده خواهند شد.

وی با بیان اینکه “در نظر داریم مباحث آموزشی را در منطقه شازند دنبال کنیم و در صورت نیاز با کمک‌های پرسنل و مجموعه پتروشیمی، مدرسه و یا هنرستان نیز احداث می‌شود” اضافه کرد: لازم است اقدامات حمایتی شرکت‌ها به گوش جامعه برسد تا به عنوان الگویی برای دیگر شرکت‌ها و ارگان‌ها مورد توجه قرار گیرد. کمک به نیازمندان از سنت‌های حسنه ایرانیان و مسلمانان است و امید است که با حمایت مابقی دستگاه‌ها این اقدام تسری یابد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.