آموزش مدیریت پسماندهای اراک به شیوه مسابقه

به گزارش مرکزی دیلی، غلامعلی لطیفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پسماندها محیط زیست را تخریب می کنند افزود: تفکیک زباله های خشک و تر با یکدیگرف زباله های کاغذی و صدمات پسماندها به صورت رها شده از مسایلی است که نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی سلامت مردم را قابل معامله با هیچ کالایی ندانست و افزود: پاکیزگی و نظافت شهر موجب رضایت شهروندان شده و روحیه نشاط را در شهر افزایش می‌دهد که همه وظیفه دارند در حفظ و پاکیزگی شهر بکوشند.

لطیفی با بیان اینکه آگاهی مردم نبست به حفظ محیط زیست از جمله اهداف این مسابقه پیامکی است اظهارداشت: این مسابقه به منظور ترویج فرهنگ مدیریت پسماند و آموزش شهروندی در خصوص انواع پسماندها ، بازیافت و تفکیک  به صورت پیامکی برگزارمی شود.

وی از  برگزاری دوره جدید مسابقات اینترنتی  به صورت آن لاین خبر داد و گفت: این مسابقه ماهیانه و با طرح یک سوال به صورت تشریحی برگزار می گردد و شرکت در مسابقه برای عمــوم کاربران آزاد می باشد.

لطیفی تصریح کرد:  لذا از کلیه علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات دعوت می گردد ضمن شرکت در این مسابقه می توانند از مطالب و اخبار سازمان و اقدامات و فعالیت های سازمان بهرمند شوند. ممدیرعامل سازمان همچنین یادآور شد : پایان هر ماه از میان پاسخهای صحیح به قید قرعه به تعدای از برگزیدگان جوائز ارزنده ایی اهداء خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک همچنین یادآور شد: در پایان هر ماه و پس از بررسی پیامهای ارسالی، مقرر گردید ماهانه به تعداد چهار نفر از شرکت کنندگان که گزینه صحیح را ارسال کرده اند به قید قرعه کارت هدیه ۵۰۰ هزار ریالی اهدا گردد.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه به سایت سازمان به آدرس www.swmarak.ir مراجعه و برای پاسخگویی به سؤالات، می توانند گزینه پاسخ صحیح را تاپایان هر ماه به سامانه پیام کوتاه سازمان مدیریت پسماند به شماره ۳۰۰۰۵۷۱۰ ارسال کرده و در قرعه کشی شرکت کنند.

همچنین شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به شماره تلفن های سازمان ۳۳۱۳۵۷۱۰ الی ۳۳۱۳۵۶۱۰ تماس بگیرند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.