سفیر کشور ساحل عاج در ایران به استان مرکزی سفر می کند

معاون بین‌الملل اتاق بازرگانی اراک گفت: به دعوت رسمی اتاق بازرگانی اراک، آقای تاماکولو واتارا سفیر جمهوری ساحل عاج در ایران به استان مرکزی سفر می کند.


به گزارش اخبار روزانه مرکزی، سعید بیگ زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه کشور ساحل عاج یکی از کشورهای هدف صادراتی استان می باشد مقدمات این سفر به منظور معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های صنعتی و صادراتی استان و با هدف بررسی چگونگی افزایش تعاملات فی ما بین، سرمایه گذاری های مشترک و تلاش برای شناسایی شرکای تجاری و نیازهای طرفین فراهم گردیده است.

وی افزود: بازدید از واحدهای تولیدی اراک و ساوه، دیدار با استاندار مرکزی و نشست مشترک با فعالان اقتصادی، مدیران واحدهای تولیدی صنعتی و اعضای اتاق بازرگانی اراک به منظور بررسی راهکارهای حضور در بازار کشور ساحل عاج، آگاهی از تحولات اخیر اقتصادی و تجاری در تعامل فی مابین از مهمترین برنامه‌های این سفر دو روزه به استان می باشد.

معاون بین الملل اتاق بازرگانی اراک ضمن دعوت از اعضای اتاق بازرگانی اراک، صاحبان صنعت، بنگاه های اقتصادی و تولیدکنندگان علاقمند به استفاده از فرصت پیش آمده جهت واکاوی راهکارهای دسترسی بهتر به بازار این کشور گفت: نشست مشترک با آقای تاماکولو واتارا سفیر کشور ساحل عاج در ایران، ساعت ۱۶ روز یکشنبه مورخ ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۱ در محل اتاق بازرگانی اراک برگزار خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.