آخرین اظهار نظرهای انتخاباتی اراکی ها در آخرین ساعات تبلیغات

رخی شهروندان اراکی در یک تریبون آزاد نظرات و دلایل خود برای حضور و عدم حضور در انتخابات ۲۸ خرداد را بیان کردند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایسنا، عصر امروز پیاده راه امیرکبیر اراک شاهد برگزاری تربیون آزاد بود. در این تریبون آزاد که با حضور حدود جمعی از مردم برگزار شد، شهروندان به نوبت دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص انتخابات پیش رو بیان کردند.

یکی از شهروندان با اشاره به برخی وعده های نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: یکی می گوید به زنان خانه دار حقوق پرداخت می کند، برای تحقق این وعده باید ماهانه ۲۲ میلیارد تومان برای ۲۱ میلیون زن خانه دار پرداخت کند، تا کی و از کجا این رقم تامین خواهد شد؟

وی افزود: آقایان می گویند مسکن تامین می کنیم، اما این رویکرد نسبت به موضوع مسکن اشتباه است، دولت باید زمین رایگان تامین کند و برای ساخت به مردم بدهد و در ساخت هیچ دخالتی نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، یکی از بازنشستگان اراکی در این تریبون ازاد اظهار کرد: اگر همه ما برای مشکلات مان به دولت اعتراض کنیم ناهنجاری ایجاد می شود. این نماینده مجلس است که باید به عنوان نماینده مردم به مشکلات رسیدگی کند و از رییس جمهوری و وزرا سوال کند یا در صورت نیاز استیضاح کند.

وی افزود: کسی را باید انتخاب کرد که به درد مردم و مشکلات کشور مسلط باشد، من رای می دهم چون وظیفه شرعی است و دشمن منتظر ضعیف شدن ماست و اگر رای ندهیم و یک قدم به عقب برویم او دو عقب جلوتر می اید.

یکی دیگر از شهروندان اراکی که بازنشسته شرکت ماشین سازی اراک بود، بیان کرد: مشکلات ما بیشتر از اینکه تحت تاثیر عوامل خارجی باشد، در داخل کشور است، اگر مدیریت صحیح بود و برمبنای رابطه عمل نمی شد، می توانستیم به جایی برسیم.

وی گفت: ۴۲ سال مردم با دل و جان از انقلاب حمایت کردند، هشت سال جنگیدند، با تحریم ها کنار آمدند، اما چیزی ندیدیم، اقایان فقط شعار می دهند.

یکی از رای اولی ها اظهار کرد: مهمترین دلیل رای دادن من این است که دشمن روی رای ندادن ما حساب کرده است در حالی که همین دشمن از ارتش عراق برای حمله به ایران حمایت کرد و امروز باید در مقابل او ایستاد.

یکی دیگر از جوانان اراکی بیان کرد: به شخص رای ندهید، به فکر و گفتمان انقلابی رای دهید، ببینید در بین این هفت نفر چه کسانی گفتمان انقلابی را دنبال می کنند، با رای ندادن اصلاحی ایجاد نمی شود.

یکی از بانوان اراکی نیز در این تریبون آزاد اظهار کرد: شوهر من ۱۹ سال در شرکت آلومینیوم سازی اراک کار کرد. یکبار ماشین خود را به یکی از همکارانش قرض داد و این فرد با این ماشین از کارخانه مس دزدید، اما شوهر من اخراج شد و امروز من با دو فرزند ۱۸ و ۱۵ ساله در چهارراه دکتر حسابی دستمال کاغذی می فروشم، من خودم فوق دیپلم کامپیوتر دارم، استاندار، فرماندار، مدیر، نماینده مجلس همه از این خیابان عبور می کنند و من را می بینند اما کاری نکردند، با این مدرک تحصیلی حتی جرات نمی کنم به فرزند بگویم درست بخوان چون می گوید، تو خواندی چه شد؟ حتی نماینده مجلس که در خصوص وضعیت من با مدیرعامل شرکت آلومینیوم نیز صحبت کرده بود نتوانست برای من کاری کند.

یکی از کسبه اراک بیان کرد: همچنان تصمیم به رای دادن یا ندادن نگرفته ام، رئیس جمهور آینده فردا بهانه نیاورد که تحریم بودیم و امریکا و انگلیس اجازه نداد کاری کنیم. ایران ۸۵ میلیون فرزند دارد و رئیس جمهور باید بداند که برای خدمت آمده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.