آمادگی ستاد دکتر رضایی در استان مرکزی برای انجام مناظره انتخاباتی

رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان مرکزی برای انجام مناظره اعلام آمادگی کرد.

به گزارش مرکزی دیلی ، احمد سلیم آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: ستاد دکتر محسن رضایی در استان مرکزی فعال شده است و کلیه ستادهای شهرستانی نیز سازماندهی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون سه ستاد در اراک فعال شده است گفت: طبق قانون می‌توانیم شش ستاد در اراک داشته باشیم و تصمیم داریم که این تعداد را افزایش دهیم و تمام تلاش خود را برای گرم شدن فضای انتخابات انجام خواهیم داد که این امر از اولین اهداف ماست.

رئیس ستاد محسن رضایی در استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر سعی در معرفی دکتر رضایی به مردم را داریم عنوان کرد: اقداماتی نیز برای برگزاری سخنرانی ها و همایش ها انجام شده است و مردم نیز به جهت آشنایی با دکتر رضایی و همچنین آشنایی با برنامه وی به ستاد مراجعه می‌کنند و عمدتا جلساتی هم در این راستا و در خصوص بحث ایران آینده و سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور در ستادها برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ستاد دکتر رضایی نسبت به ستادهای دیگر فعال‌تر است گفت: برای برنامه های آینده سخنرانی هایی هم در مساجد ترتیب داده ایم، به دلیل ضبط برنامه های تلویزیونی و رادیویی دکتر رضایی برای سفر وی به استان مرکزی هنوز برنامه ریزی نشده است البته دکتر رضایی در چند ماهه اخیر سفرهایی به شهرستان‌ها داشته اند و به مشکلات و مسائل شهرستانهای استان واقف هستند اما در تلاش هستیم که در بهترین فرصت به استان مرکزی سفری داشته باشند.

سلیم آبادی در پایان از آمادگی ستاد دکتر رضایی در استان برای انجام مناظره با ستادهای دیگر خبر داد و افزود: آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص برنامه های دکتر رضایی هستیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.