تولید ۴۴۵ دستگاه انواع کمباین در اراک

مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران (اراک) گفت: ۴۴۵ دستگاه انواع کمباین سال گذشته در این واحد تولید شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، «علی‌اصغر حمیدی فر» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از مجموع کمباین‌های تولید شده در این شرکت، ۴۰۲ دستگاه کمباین سبک، پنج دستگاه کمباین ۱۰۶۰ و ۳۸ دستگاه کمباین برنج بود.

وی بیان کرد: قیمت فروش کمباین سبک هشت میلیاردو ۳۶۳ میلیون ریال، کمباین برنج، سه میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال و کمباین ۱۰۶۰، هفت میلیارد و ۳۵ میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران ادامه داد: ۲۶ دستگاه بیلر ۳۵۱ به ارزش هر کدام یک میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال و ۳۲۲ دستگاه بیلر ۳۴۹ به ارزش هر کدام یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال، سال گذشته در کمباین سازی ایران (اراک)تولید شد.

حمیدی فر، تولید ۴۳۰ دستگاه کابین به ارزش هر کدام ۵۸۸ میلیون ریال و ۹ دستگاه ضد تگرگ به ارزش ۶۳۰ میلیون ریال را از دیگر تولیدات شرکت کمباین سازی ایران (اراک) در سال گذشته عنوان کرد.

شرکت کمباین سازی ایران واقع در ابتدای جاده اراک به تهران، در سال ۱۳۴۸ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی شهرستان تهران به‌نام شرکت جانساز (سهامی خاص) به ثبت رسید و در سال‌های ۱۳۴۹ و ۱۳۶۱ به ترتیب با عناوین «ایران جان‌دیر» و «کمباین‌ سازی ایران» تغییر نام داشته است.

در سال ۱۳۸۴ بر اساس اجرای قانون خصوصی سازی ۵۳ درصد از سهام این شرکت به آستان قدس رضوی واگذار شد و در سال ۱۳۹۲ نیز آن آستان با پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال سهام خود را به ۷۵ درصد افزایش داد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.