اظهارات نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه اخلاق مدیران

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی مسیر جدیدی برای ملت ایران و امت اسلام گشوده شده و همه باید ضمن شناخت ابعاد و اهمیت این جایگاه ارزشمند خودمان را برای فتح قله‌های بلند آماده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اهل معرفت و دغدغه مندان واقعی به دین و قرآن و انقلاب اسلامی اهل استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها هستند و امروز باید این مهم بیش از هر زمانی مورد توجه ما باشد.

وی ادامه داد: امروز به برکت جبهه انقلاب اسلامی و مقاومت نظم نوین جهانی به نفع مکتب اسلام ناب در حال شکل گیری است و ایران اسلامی بازیگر اصلی این میدان است و به فضل الهی و با همت‌های بلند و عزم راسخ امت اسلام قله‌های بلند پیشرفت را طی خواهد کرد.

امام جمعه اراک اضافه کرد: استکبار جهانی با تاریخی از خیانت و توطئه علیه بشریت و امت‌های اسلامی امروز در شدید ترین حالت اختلافات داخلی به سر می‌برد و در اوج استیصال است.

وی با بیان اینکه تقویت روابط بین المللی و منطقه‌ای مورد توجه همه بخش‌های کشور باشد، گفت: پویایی و ابتکار عمل در سیاست خارجی از ارکان تحقق ایران قوی و شکوفایی اقتصاد است و در سال‌جاری برای تحقق شعار سال باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

دری نجف آبادی تاکید کرد: سیاست گذاری ها و تصمیمات مبتنی بر حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان مرکزی برای تحقق شعار سال گفت: استان مرکزی با داشتن ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی عظیم باید در تحقق شعار سال پیشگام باشد و به عنوان الگو در عرصه‌های مختلف بدرخشد و در اشتغال و تولید و از آنها مهمتر تربیت نیروی متخصص و کارآمد فعالانه عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: نباید گذاشت افراد فرصت طلب و خائن به سرمایه‌های کشور و تولید دست درازی کنند و تضییع حقوق بیت المال خیانت به خون شهدا و منافع مردم است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد و تورم نیازمند عزم ملی و اراده همه جانبه است، گفت: باید با احساس مسئولیت و پای کار آوردن غیرت دینی و انقلابی زمینه‌های شکوفایی و پیشرفت کشور در همه ابعاد را فراهم کرد.

امام جمعه اراک افزود: پست‌های مدیریتی در جامعه ایران اسلامی موهبتی الهی است و خادمان مردم در دستگاه اجرایی باید با رعایت اصل اخلاق مداری و امانتداری در راستای توسعه پایدار جامعه گام بردارند.

وی بیان کرد: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای مأموریت‌های محوله بهره بگیرند.

دری نجف آبادی اضافه کرد: فتح قله‌های پیشرفت با نیروی انسانی کارآمد و مدیران دلسوز محقق می‌شود، اضافه کرد: منشأ تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و توجه به این مهم امری ضروری است.

وی افزود: رویکرد محوری ما می‌توانیم با همت‌های بلند، بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند داخلی، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، برنامه‌ریزی تولید با کیفیت و رقابتی و در مجموع با کار و تلاش شبانه‌روزی میسر می‌شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: مهار تورم با رشد تولیدی محقق می‌شود که هزاران دلار بر تولید ناخالص ملی بیفزاید و با تولید محدود و بی کیفیت نمی‌توان به اهداف بلند اقتصادی دست یافت.

وی خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدی بزرگ استان مرکزی مانند هپکو، آذرآب، ماشین‌سازی و ایرالکو باید با ۱۰۰ درصد ظرفیت خود فعال باشند و برای هزاران جوان این استان فرصت شغلی فراهم کنند اما اکنون بسیاری از این واحدها با حداقل ظرفیت فعالیت می‌کنند و این پذیرفتنی نیست.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.