پرداخت یک‌هزار میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: این منابع مالی در قالب یک‌هزار فقره وام در حوزه‌های کشاورزی، ضروری و رفاهی، صنعت و خدمات در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

” ابوالفضل نوروزی ”  افزود: ۵۵۲ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال از این منابع مالی در قالب ۱۷۲ فقره وام در بخش کشاورزی و ۱۵ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در قالب ۷۰ فقره وام در بخش ضروری و رفاهی پرداخت شد.

نوروزی ادامه داد: ۳۸۸ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال منابع مالی نیز در قالب ۳۹۶ فقره وام در بخش صنعت و ۳۷۵ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال در قالب ۳۶۲ فقره وام در بخش خدمات به متقاضیان پرداخت شد.

او گفت: ۲۸۳ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال منابع مالی نیز در این مدت در قالب ۲۴۵ فقره وام در بخش بانوان و ۱۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در قالب ۱۹۴ فقره وام در سفر هیات دولت به متقاضیان وام صندوق کار آفرینی امید استان مرکزی پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی افزود: ۹۶۹ میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال منابع مالی در قالب ۳۹۸ فقره وام نیز در قالب بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ توسط صندوق کار آفرینی امید استان مرکزی پرداخت شد.

استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به‌عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادر تخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه نخست کشور قرار دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.