بیانیه جمعی از فعالان رسانه ای استان مرکزی در محکومیت اهانت به صحابه جلیل القدر پیامبر اعظم(ص)

تاریخچه عداوت و دشمنی پیروان شیطان با مومنان و یکتا پرستان ، پهنه گیتی را به وسعت تاریخ به صحنه دائمی نبرد نور و ظلمت بدل نموده است چرا که شیطان برای گمراهی بشر سوگند یاد کرده است. در این میان لشگریان خداوند در حالی که نور ایمان به وعده پشتیبانی و یاری الهی را در دل روشن دارند ، حتی از نثار جان ، مال و ناموسشان برای مبارزه فعال با پلیدی ها ، دریغ نکرده و نخواهند کرد که در فرهنگ اسلام ناب ، جان دادن برای باور الهی ، ارزشی متعالی محسوب می گردد.
سالهاست شیاطین از تلالوء شب شکن ایمان در دل ملتها در هراسند و برای کمرنگ کردن بارقه های ایمان و امید در دلهای جهانیان از هیچ ظلمی کوتاهی نمی کنند ، و حال که رایحه بهار اسلامی نه در منطقه موسوم به خاور میانه و چند کشور عربی بلکه در گوشه گوشه جهان به بیداری الهی انسان ها منجر می گردد و می رود که پیام جهان شمول اسلام دلهای مشتاق را تسخیر و مدهوش کند ، نگرانی مستکبران جهان که منافع و حیات پلید خود را در خطر می بینند در قالب ایجاد فتنه های مذهبی و نا آرامی های تروریستی ، با هدف به گرماهی کشیدن بیداری اندیشه مسلمین ، در مهد این بیداری الهی متجلی و متبلور شده است.
قدرت های سلطه جو ، ساده اندیشانه می پندارند که با درد آوردن قلوب پاک مسلمانان ، با دمیدن در آتش فتنه های مذهبی ، حلاوت بیداری اسلامی ملت ها را زهر خواهند کرد و غافلند از وعده صادق الهی که بالاخره فرزندان مومن و آزاد اندیش مسلمان ، دشمن را حتی اگر پیاده نظام وهابی صهیونیسم و سرمست از حمایت دلارهای کثیف حاکمان فاسد و خیانتکار منطقه ، و تا بن دندان مسلح به سلاح های روز آمد غرب باشد ، زیر لگدهای سنگین و مصمم خود له خواهند کرد.
هر روز دهها و شاید صدها نفر برادر و خواهر مسلمان اعم از کودک و پیرو جوان ، در جای جای جهان قربانی مطامع پلید قدرتهای سلطه گر می شوند و در حالی که مدافعان حقوق بشر در خواب بسر می برند ، با سلاح های اهدایی دشمنان بشر و سرمایه داران و سیاستمداران صهیونیسم به تروریست های خائن به اسلام و ملت های منطقه ، به خاک و خون کشیده می شوند و اما دشمن غافل است از اینکه قطره قطره خون هر شهید درخت مقاومت را تناور تر و پربار تر از گذشته می سازد.
جنایات وهابی ها و سلفی های تکفیری به کشتار ، تجاوز ، قتل و غارت مسلمانان به جرم قرار داشتن در جبهه یکتا پرستی و مقاومت در برابر کفار ختم نشده و با دستور مستقیم اربابان جنایتکار خود اکنون مقدسات اسلام را نیز مورد هتک حرمت قرار داده اند و بنا دارند با تکرار اهانت به مزار بزرگان و صحابی و منسوبان به پیامبر عظیم الشان اسلام ، زمینه درگیری های مذهبی را بیش از گذشته دامن زنند و دشمنان بشریت را از نا امنی و جنگ های منطقه ای سرمست و سرشاد نمایند.
اینگونه حرکت های متحجرانه و پیروی کورکورانه از فرامین مستکبران دین ستیز ، توسط تروریست های تکفیری ، وهابی و سلفی ، در بین تمامی اقشار مختلف مسلمانان اعم از شیعه و سنی نکوهیده و محکوم است و بر ملت های مسلمان و تمامی آزادگان یکتا پرست جهان فرض است که این اقدامات کورکورانه و سرشار از بلاهت را قویا محکوم نمایند. در این میان نقش نخبگان و علماء دینی در وحدت مسلمانان و بصیرت افزایی آحاد جامعه مسلمان بیش از گذشته حساس و تاثیر گذار نمود خواهد داشت چرا که رسالت کنونی همه ما رساندن پیام اسلام به جهانیان و رسوایی غیر اصیل بودن نظریه اسلام متحجر و فارغ از اندیشه می باشد.
تاریخ نشان داده است که همیشه در فتنه های مذهبی دشمنان دین و دیانت که به دست نادان ترین انسان های هر عصر بعنوان عاملان سفاک و بی رحم ایده های دشمان اندیشه الهی انجام گرفته ، روسیاهی به شیطان و اذنابش خواهد ماند و خون های ریخته شده ، بارقه های امید و بیداری را در دلهای مومن به کهکشانهای نورانی ایمان به هدف متعالی جهان هستی که همان عبودیت و بندگی اشرف مخلوقات نزد یگانه هستی است ، بیش از گذشته رهنمون می سازد و این معجزه شهادت است که کافران یارای درک آن را نداشته و ندارند.
اکنون این وظیفه خطیر بر عهده تمامی افراد یکتا پرست و آزاد اندیش بخصوص نخبگان دینی و فرهنگی مومن به ادیان الهی قرار گرفته است که از این توهین بزرگ به مقدسات بشری تبری جویند و ضمن محکومیت این رفتار شنیع و اهانت بار که حتی مقبره و مزار پاکان و صالحان را هم آماج کینه ورزی های تاریخی خود قرار داده است ، برای جلوگیری از تکرار این فجایع ، شکایت خود را نزد محاکم بین المللی همچون سازمان ملل ، سازمان همکاری کشورهای اسلامی و دادگاه لاهه مطرح و علیه حامیان این جنایتکاران نزد مراجع صالحه اقامه دعوی نمایند.
قویا بر این باوریم که قدم برداشتن هر چند اندک در این عرصه ، شادی دلهای مجاهدین مومن و تلاشگران صالح را در نبرد با خدا ستیزان ، فراهم آورده و مرهمی بر قلب نازنین امید دلها و منجی آخر الزمان خواهد بود که روزی با ظهور مبارکش جهان را از پلیدی و پلشتی پاک و عدالت حکومت صالحان را بر جهان حکمفرما خواهد کرد. باشد که سعادت ریزه خواری در خوان رحمتش و شهادت در راه پر برکتش نصیبمان گردد. انشاء الله

جمعی از فعالان فضای مجازی استان مرکزی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.