کنترل ساخت و سازهای غیر اصولی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین بختیاری در ششمین جلسه ستاد حریم، امنیت و حقوق شهروندی با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت رفع مشکلات کلان شهر اراک اظهار کرد: جهت اجرای صیانت از حقوق شهروندی اقداماتی تا کنون صورت گرفته است.

وی افزود: اگر تمامی همت و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات موجود در کلان شهر اراک به کار نبندیم مشکلات کلان شهر اراک تمام شدنی نیست.

فرماندار اراک تصریح کرد:سامان دهی اتوبوس های دورن شهری با ایجاد ۳ پایانه در شهر یکی دیگر از اقدامات خوبی است که در این راستا صورت گرفته است البته هنوز تعدادی از شهروندان ناراضی هستند اما به مرور زمان با تاثیرات مثبت این جابه جایی کاهش میزان آلودگی آشنا می شوند.

بختیاری با اشاره به پرداخت هزینه به نیروی انتظامی در جهت یاری کردن در رفع سد معابر در سطح شهر گفت: شورای شهر مقرر کرده که ماهیانه مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به نیروی انتظامی پرداخت کند تا این مرکز همکاری های لازم در جهت جلوگیری از سد معبر را داشته باشند.

وی افزود: یکی از مشکلات بسیار مهم در سطح شهر وجود بناهای نیمه کاره است که همیشه مشکلاتی از جمله انباشت زباله را به همراه دارد که در این راستا نیز اقداماتی صورت گرفته است.

فرماندار اراک تصریح کرد: تغییر وضعیت دیوارهای میادین یکی از اقدامات مهم سازمان زیبا سازی است که با اجرای آن توانست گامی مهم و موثر درجهت زیباسازی و تغییر چهره شهر بردارد.

بختیاری با اشاره به شست و شوی سطل های زباله موجود در شهر گفت: از آنجایی که کثیف بودن این سطل ها می تواند عاملی به منظور تجمع میکروب و آلودگی باشد مقرر شده که در هفته ۱ بار این سطل مورد شست و شو و گندزدایی قرار گیرد.

وی افزود: در بحث آسفالت معابر شهرداری اراک اقدامات خوبی را انجام داده است و سعی دارد با آسالت این معابر چهره شهر را زیبا کرده و اسباب آسایش شهروندان را فراهم کند.

فرماندار اراک تصریح کرد: تمامی اقدامات انجام شده قدمی است در راستای رفع مشکلات شهری اراک و امید داریم با همکاری سایر دستگاه ها و نیز خود مردم بتوانیم این مشکلات را مرتفع کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.