رشد درآمد‌های مالیاتی ملی و استانی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در اولین جلسه شورای اداری استان در سال جدید در خصوص درآمد‌های مالیاتی ملی و استانی گفت: درآمد‌های ملی ۱۲۴ درصد و درآمد‌های استانی ۱۰۴ درصد رشد داشته و اشتغال تعهد شده ۱۱۰ درصد محقق شده که می‌توان آن را به ۱۲۰ درصد هم رساند.

مخلص الائمه افزود: در راستای رشد تولید در سال ۱۴۰۲ و تحقق شعار سال، اعتقاد ما بر این است که استان مرکزی پایه‌های آن را در سال گذشته شکل داده بطوریکه استان در سایه دولت مردمی و همراهی همه بخش‌ها دستاورد‌های مطلوبی کسب کرد ه و امید است این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.

او اضافه کرد: استان مرکزی سال کذشته ۲۲۰ واحد راکد صنعتی را احیا کرد و رتبه نخست کسب و کار، تنوع تولیدات، زیر ساخت‌ها از جمله گاز رسانی به شهرها، روستا‌ها و نواحی صنعتی را در سطح کشور به خود اختصاص داد.

استاندار مرکزی بیان کرد: استان مرکزی همچنین در قطعه سازی خودرو رتبه سوم کشور را کسب کرده و در حوزه‌های تولید کالا، رفع نقاط حادثه خیز، معدوم سازی کالای قاچاق، مدیریت هوشمند، افتتاح طرح‌های روستایی، بهسازی و لکه گیری محور‌های ارتباطی، مبارزه با کالای قاچاق، قرارگاه عفاف و حجاب رتبه‌های برتر را کسب کرده است.

او ادامه داد: استان مرکزی همچنین در تولید واگن و محور، مدیریت بحران، پوشش بیمه روستایی و عشایری، کیفیت ارائه خدمات پستی، واکسیناسیون کرونا، استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس از جمله مواردی هستند که استان مرکزی موفق به کسب رتبه‌های برترشده است.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه جهاد آبرسانی از جمله طرح‌های بزرگ عمرانی دولت سیزدهم است گفت: در این طرح ۲۰ هزار روستای دارای تنش آبی در دستور کار دولت قرار دارد و در گام نخست مشکل آب ۱۰ هزار روستا و گام دوم مشکل آبی بقیه روستا‌ها برطرف می‌شود.

او در خصوص سیل سال گذشته در برخی نقاط برخی استان‌ها هم گفت: استان مرکزی در سیل سال گذشته جزو اولین استان‌هایی بود که بخشی از خانه‌های سیل زده را تحویل داده است.

مرزبان مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان مرکزی هم در این نشست گفت: از سیزدهم اسفندماه تا کنون پنج نشست خدمات سفر در استان برگزار و نشست‌ها ۹۱ مصوبه داشته است که اورژانس، راه و ترابری، پلیس راه و نیروی انتظامی و دستگاه‌های مربوطه تمام مصوبات را اجرایی کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.