فرمانده سپاه روح‌الله: حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب وظیفه ذاتی سپاه است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی\ سردار مهدی صدیقی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ساوه در سخنانی افزود: با شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام و حمایت مردم نهادی مقدس با عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نهادها و ظرفیت های راهبردی انقلاب و نظام اسلامی است و همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و در تمامی عرصه ها کارنامه درخشانی داشته است.

وی با اشاره به حضور سپاه در دوران هشت ساله‌ی دفاع مقدس گفت: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس به خوبی به وظیفه ذاتی خود عمل کرد.

وی ادامه داد: بعد از جنگ نیز سپاه با کوله باری از تجربه و برخورداری از نیروی انسانی توانمند توانست در سنگر سازندگی به یاری دولت بشتابد.

سردار صدیقی با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان نیز گفت: در این عرصه نیز سپاه با برنامه ریزی های تدابیر لازم را برای مقابله با این نوع جنگ اتخاذ کرد و وارد عمل شد که در این عرصه نیز به موفقیت های بسیاری دست یافت.

وی خاطر نشان کرد: شناخت کامل مقام معظم رهبری از واقعیت های دنیای امروز سبب شده است تا موضوع فرهنگ را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند، بنابراین باید تفکرات و دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری در این حوزه نیز برطرف شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه، معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه، خانواده معظم شهدا و جمعی از پاسداران برگزار شد، از زحمات سرهنگ پاسدار عباس حسینی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تقدیر و سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری فرمانده پیشین سپاه ناحیه زرندیه به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ساوه معرفی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.