برپایی نمایشگاه هفت‌سین و شیرینی خانگی به نفع کودکان مبتلا به سرطان در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، حمید کربلایی‌حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۵ اسفند ماه در فرهنگسرای شهر برپا می‌شود، تصریح کرد: درآمد حاصل از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه به نفع کودکان سرطانی و زنان سرپرست خانوار هزینه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: در حال حاضر نیز بازارچه خیریه و نمایشگاه صنایع دستی زنان سرپرست خانوار در فرهنگسرا برپا است.

کربلایی‌حسنی تاکید کرد: بدون شک برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها علاوه بر جوانب خیریه آن، نوعی کارآفرینی و حمایت از زنان سرپرست خانوار محسوب می‌‌شود که در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز گفت: برگزاری مسابقه عکس با موضوع من و اراک از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه ویژه عموم شهروندان و مسافران نوروزی، اجرای نمایش مفاخر و نقالی از پنج فروردین ماه به مدت هفت روز در میدان امام خمینی(ره)، توزیع ۱۰ هزار نسخه مجله نوروزی بهارانه، برپایی ایستگاه راهنمای مسافران در ورودی‌ شهر، معرفی جاذبه‌های توریستی و گردشگری شهر در قالب توزیع سی‌دی و بروشور، برگزاری مسابقات ورزشی و… بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.