تشکیل کمیته پیگیری مطالبات سند زیست محیطی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سیاوش آقاخانی ظهر امروز در کارگروه محیط زیست استان مرکزی با اشاره به بحث مطالبه‌گری اظهار داشت: در مسیر اجرای سند زیست محیطی استان مرکزی مهم‌ترین موضوعی که باید مدنظر داشت بحث مطالبه‌گری بندهای مربوط به آن است.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد استان مرکزی ظرفیت این را دارند که در حوزه فعالیت‌های مربوط به محیط زیست استان هرگونه همکاری لازم را با این سازمان داشته باشند.

رئیس شبکه زیست محیطی استان مرکزی تصریح کرد: تهیه این سند در استان مرکزی به عنوان نخستین استان کشور به طور قطع حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود:از جمله مواردی که باید در این سند بر روی آن بحث شود موضوع توجه به اکوسیستم‌های جنگلی است که دارای اهمیت ویژه‌ای هستند.

رئیس شبکه زیست محیطی استان مرکزی تصریح کرد: در مسائل مربوط به توسعه شهری نیز بیش‌تر برروی اصول شهرسازی بحث شده که باید مباحث مربوط به توسعه مبتنی بر اصول محیط زیستی باشد.

آقاخانی با اشاره به فواید تهیه این سند گفت: موارد مطرح شده در این سند می‌تواند برای دیگر برنامه‌های استان نیز به کارآمده و از آن استفاده شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.