آغاز اجرای آزمایشی طرح استفاده از تاکسی‌متر در اراک

استفاده از تاکسی متر در سطح شهر اراک به صورت آزمایشی و محدود اجرا شد.

به گزارش مرکزی دیلی ، رضا علنقی پور سرپرست سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: طرح تجهیز تاکسی‌های اراک به تاکسی متر به صورت آزمایشی در حال انجام است.

وی افزود: این طرح که مزایای بسیاری را برای مسافرین و راننده تاکسی به همراه خواهد داشت. در حال حاضر توسط یک تاکسی در حال انجام است تا بررسی‌های لازم صورت گیرد و پس از دریافت مصوبات و انجام پروسه اداری به صورت فراگیر و مرحله به مرحله برای کلیه تاکسی‌های اراک عملیاتی شود.

سرپرست سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اراک هدف از اجرای این طرح را جلب رضایت شهروندان و رانندگان تاکسی دانست و گفت: با این اقدام هیچ حقی از دو طرف ضایع نخواهد شد و مسافرین می‌توانند کرایه خود را با کارت شهروندی و به صورت الکترونیکی پرداخت کنند که البته با عملیاتی شدن این طرح به صورت کامل نحوه دریافت این کارت‌ها اعلام خواهد شد و این امر خود به حذف پول خرد کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه درتلاش هستیم تا این طرح به بهترین شرایط و همچنین کمترین هزینه برای تاکسی‌داران به انجام برسد اعلام کرد: طرح نصب تابلوهای روان تبلیغاتی را نیز در دستور کار خود داریم و این طرح نیز در حال بررسی است که درصورت اجرایی شدن آن درآمد زایی برای تاکسی‌داران به همراه خواهد داشت.

علینقی پور در پایان اشاره کرد: علاوه بر تجهیز تاکسی‌ها به تاکسی متر تصمیم براین است که طرح استفاده ازGPS را نیز راه‌اندازی کنیم که می‌توان از طریق آن تاکسی‌های فعال و غیرفعال نیز در سطح شهر و ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق مانیتورینگ سازمان رصد شود و به نوعی نظارت و کنترل بیشتری را در این عرصه خواهیم داشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.