نشست مطبوعاتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، حجت الاسلام عباسیان در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون و در این برهه از زمان نیازمند برگزاری یک انتخابات پرشور هستیم چرا که حضور مردم در این دوره می تواند در تصمیمات ۱+۵ ، تحریم ها و مذاکرات خارجی تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یادگار ارزشمند امام راحل است ادامه داد: اصلی ترین علت انقلاب های رخ داده در کشورهای عربی و به بیان بهتر بیداری اسلامی آغاز شده در منطقه، رشد و پیشرفت ایران است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خاطرنشان ساخت: هم اکنون که ایران اسلامی الگوی بسیاری از دولت ها و ملت ها شده است دشمن تلاش می کند با تحریم های خود مانع از این الگوپذیری شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: در آینده ای نزدیک ایران به عنوان قدرت جدیدی به دنیا معرفی می شود و لازمه آن شرکت پرشوردر انتخابات و بصیرت ملت ایران در مقابل تحریم ها و ناملایمات های دشمن است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود توطئه های مختلفی را برنامه ریزی کرده است و اکنون نیز در پی آن است تا با استفاده از مشکلات اقتصادی و تورم موجود در جامعه مانع از حضور پرشور مردم در انتخابات شود که باید با بصیرت و آگاهی مانع از تحقق این نقشه آنها شویم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.