اعلام اسامی نهایی نامزد‌های شورا‌های شهر در استان مرکزی

در استان مرکزی ۷۴۹ نامزد‌ شورای شهر داوطلب حضور در پارلمان‌های شهری هستند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در استان مرکزی ۷۴۹ نامزد‌  شورای شهر داوطلب حضور در پارلمان‌های شهری هستند و اسامی نهایی این نامزد‌ها به فرمانداری‌ها ابلاغ شده و فرمانداران در حال انتشار این اسامی هستند.

بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در استان مرکزی ۷۴۹ نفر داوطلب انتخابات شورا‌های شهر هستند و ۴ هزار و ۷۷۵ نامزد انتخاباتی هم داوطلب حضور در شورا‌های روستا هستند..

اکرمی افزود: داوطلبان شورا‌های شهر و روستا از ۲۰ تا ۲۶ خرداد به مدت یک هفته فرصت دارند تا تبلیغات انتخاباتی داشته باشند و خود را به مردم معرفی کنند و ۲۴ ساعت قبل از رای گیری از ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۲۷ خرداد همه تبلیغات‌های انتخاباتی ممنوع می‌شود.

او اضافه کرد: در روز ۲۸ خرداد انتخابات برگزار می‌شود و یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر واجد شرایط رای در استان مرکزی فرصت دارند در این روز در پای صندوق‌های رای حضور یابند و به نامزد انتخاباتی مد نظرشان رای دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: همچنین از مجموع رای دهندگان ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر به عنوان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

او از افزایش ۱۱ درصدی شعب اخذ رای ریاست جمهوری و افزایش ۶ درصدی شعب اخذ رای شورا‌های شهر و راستا نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: با این افزایش تعداد شعب اخذ رای ریاست جمهوری به هزار و ۱۸۸ شعبه وشعب اخذ رای شورا‌های شهر و راستا هم به هزار و ۵۱۰ شعبه رسیده است.

اکرمی تاکید کرد: همه اقلام انتخاباتی از جمله تعرفه‌ها و دستورالعمل‌های تبلیغات از وزارت کشور تحویل گرفته شده و به فرمانداری‌ها و بخش داری‌ها تحویل داده شده است تا همه دستگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها در چارچوب قانون حرکت کنند.

او در پایان با اشاره به اتخاذ تمهیدات بهداشتی گفت: تمامی تمهیدات بهداشتی برای انتخابات ایمن پیش بینی شده است و امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.