کارمندان دولت در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستند

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: کارمندان دولت اجازه هیچ گونه تبلیغات در ساعات اداری برای نامزدها را حتی در فضای مجازی ندارند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، محسن خیرمند ظهر سه شنبه در نشست توجیهی تبیین بایدها و نبایدهای انتخاباتی به کاندیداهای شورای شهر اراک اظهار کرد: شیوع و همه گیری کرونا بسیاری از فعالیت‌ها و رویدادها را به سمت فضای مجازی سوق داده است.

وی ادامه داد: حواستان به فضای مجازی باشد، قطعاً شبکه‌های اجتماعی فرصت‌های بسیار خوبی در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار نمی‌دهد تا بتوانند برنامه‌ها، نگرش‌ها و اقدامات خود را معرفی کنند اما در عین حال می‌تواند خطرات بیشتری نیز به همراه داشته باشد و در واقع به ابزاری برای ایجاد جو منفی تبلیغاتی تبدیل شوند لذا توصیه می‌شود تا حد امکان از پیام رسان های داخلی استفاده شود.

خیرمند ضمن تبیین تخلفات شایع انتخاباتی تصریح کرد: کارمندان دولت اجازه هیچ گونه تبلیغات در ساعات اداری برای نامزدها را حتی در فضای مجازی ندارند و با هر شخصی در روند رأی گیری اخلال ایجاد کند یا خارج از چارچوب قانون عمل کند برخورد و برای وی پرونده قضائی تشکیل می‌شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تاکید کرد: سلامت انتخابات بسیار حائز اهمیت است تا آنجا که می‌توانیم اجازه نمی‌دهیم حتی یک رأی از مردم باطل شود چرا که حق الناس است.

وی تصریح کرد: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم تمام دشمنان تلاش می‌کنند تا تنور انتخابات گرم نشود قطعاً وظیفه اول تک تک ما این است که برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنیم.

سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری استان در پایان اظهار کرد: توصیه‌ای که به همه شما دارم این است که منشور اخلاق انتخاباتی را در ستادهای انتخاباتی خود نصب کنید و از تمام کسانی که در ستادهای انتخاباتی شما مسئولیت دارند بخواهید قوانین و مقررات رعایت کنند و تنها در چارچوب قانون حرکت کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.