هیئت‌های اجرایی از تبلیغات زودهنگام در استان مرکزی جلوگیری کنند

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی در خصوص تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی برخی از داوطلبین در استان مرکزی تذکر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی با ارسال نامه‌ای به رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در مورد تبلیغات زودهنگام و غیر قانونی داوطلبین برخی از داوطلبین و گروه‌های سیاسی در استان مرکزی تذکر داد.

در متن این نامه آمده است: حسب گزارشات و مستندات واصله و اطلاع منابع موثق مشاهده شده است بعضی لیست‌های جمعی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر تحت عنوان تشکل‌های سیاسی و ائتلاف‌های صنفی و گروهی تهیه و در فضای مجازی باز نشر شده است که این امر مطابق بند ۱۱ ماده ۶۳ آئین نامه اجرای انتخابات شورای اسلامی شهر مبنی بر ممنوعیت هرگونه فعالیت تبلیغاتی خارج از مهلت مقرر قانونی مصداق تخلف قانونی و تبلیغات زودهنگام و قابل پیگیری است.

در ادامه این نامه تاکید شده است: برای پیشگیری از بروز هرگونه تخلف و تبلیغات زودرس و ایجاد فضای برابر و عادلانه برای تمامی داوطلبین مقتضی است تمهیدات لازم از طریق هیئت‌های اجرایی در استان مرکزی به عمل آید.

هیئت‌های اجرایی از تبلیغات زودهنگام در استان مرکزی جلوگیری کنند

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.