اعلام برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در استان مرکزی

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در استان را اعلام کرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، محسن شریفی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد از روزهای بسیار درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که باید از این فرصت برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدای والامقام و مقام معظم رهبری بهره برد.

وی تصریح کرد: سوم خرداد که مصادف با آزادسازی خرمشهر است، تجلی توکل به خدا و اتحاد و همدلی ملت بیدار و بصیر ایران اسلامی بود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بر لزوم ترویج فرهنگ مقاومت و تبیین ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: فتح خرمشهر، رخدادی عظیم و جاودانه است که برای همیشه اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان به اثبات رساند.

شریفی بیان کرد: برگزاری برنامه‌های سوم خرداد باید توأم با بصیرت افزایی و تبیین عوامل شکست دشمن باشد.

وی ادامه داد: سوم خرداد نماد مقاومت، ایثار و پیروزی مردم ایران و سرآغاز فتح‌الفتوح رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های ستاد گرامیداشت سوم خرداد در استان، برگزاری همایش شعر فتح خرمشهر، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس اصحاب فرهنگ و هنر، نمایشگاه عکس، شب‌شعر، تبلیغات درون‌شهری با موضوع آزادسازی خرمشهر و اجرای نمایش خیابانی را از برنامه‌های این اداره کل برشمرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.