اسکان ۲۶ هزار نفر در مدارس استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۲۶ هزار مسافر از آغاز سفرهای نوروزی در اماکن و مدارس ستاد اسکان آموزش و پرورش این استان پذیرش شدند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، شهریار فولادوند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد در قالب هفت هزار و ۲۶۴ خانوار در ۶۲۰ کلاس درس، ۷۲ مدرسه و ۱۵ پایگاه آموزش و پرورش استان مرکزی اسکان داده شدند.
وی ادامه داد: این مسافران ۴۷ هزار و ۴۷ نفر روز از خدمات ستاد اسکان آموزش و پرورش استان مرکزی بهره مند شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: شهرستان های ساوه با ۱۲ هزار و ۷۴۰ نفر روز، محلات با هشت هزار و ۶۶۲ نفر روز و دلیجان با هشت هزار و ۳۳۹ نفر روز بیشترین آمار پذیرش مسافران نوروزی را در این مدت به خود اختصاص داده اند.
فولادوند گفت: ۲۹۳ نفر به عنوان عوامل اجرایی امسال وظیفه خدمت رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی برای اقامت در مکان های تجهیزشده در این استان را برعهده داشتند.
وی افزود: این خدمات در قالب ۱۵۵ کلاس ویژه، ۳۴۵ کلاس نوع ‘الف’ و ۱۲۰ کلاس نوع ‘ ب’ در طرح ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش در استان مرکزی برای اسکان مسافران آماده سازی شده بود.
ستاد اسکان فرهنگیان استان مرکزی از بیست و هشتم اسفند ماه سال گذشته تا دوازدهم فروردین امسال وظیفه خدمت رسانی به مسافران نوروزی را برعهده داشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.