نماینده اراک خواستار مشارکت صنایع در امور اجتماعی شد

به گزارش مرکزی دیلی، « محمد حسن آصفری » عصر روز چهار شنبه در آیین بهره برداری از سالن چند منظوره ورزشی شهدای ایرالکو در اراک گفت: کارخانه ها در ایجاد فضای سبز، مکان های ورزشی، سپردان امور به افراد بومی و عمران روستها و دیگر امور اجتماعی باید نقش خود را ایفا کنند.

وی اضافه کرد: کارخانه های استان مرکزی و شهر اراک باید در کنار فعالیت های اقتصادی و تولیدی، تکلیف خود را در برابر مردم این استان نیز انجام دهند.

وی ادامه داد: کارخانه های منطقه باید نیروهای بومی را جذب کنند و سهم خود را در اشتغالزایی در این شهرستان ایفا کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برخی از استان ها باوجود اینکه تنها از ۵۰ درصد از کارخانه ها و صنایع استان مرکزی برخوردار هستند امااز نظر اجتماعی و اقتصادی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته اند.

آصفری یادآور شد: جوانان استان مرکزی و شهرستان اراک از ظرفیت های فراوانی در حوزه ورزش و فعالیت های اجتماعی برخوردارند که در صورت برخورداری از منابع مالی و امکانات مناسب می توانند ضمن حضور در لیگ های برتر ورزشی مقام هایی را برای استان کسب کنند.

ور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیروگاه شازند سالانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن آلاینده روی شهرستان اراک می ریخت که با پیگیری های انجام شده و به همت مسوولان استانی سال گذشته ۴۲ درصد و امسال ۹۳ درصد از سوخت خود را به گاز تبدیل کرده است که انتظار است با ایجاد فضای سبز؛ آلایندگی خود را جبران کند.

وی از کسب موافقت دولت برای ایجاد مترو در شهرستان اراک خبر داد و گفت: ایستگاه اول این مترو از شهرک مهاجران تا سردشت روی زمین و از سردشت تا میدان شهرک امیر برای رفاه حال شهروندان در زیر زمین احداث می شود.

در این آیین سالن چند منظوره ورزشی شهدای ایرالکو درزمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و چهار هزار متر مربع محوطه سازی برای ورزش هایی از قبیل فوتسال، هندبال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیران کل حوزه استاندار و ورزش و جوانان استان مرکزی و تعدادی ازکارگران در این آیین حضور داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.