اختصاص ۹۵میلیارد ریال بودجه از اعتبارات کاهش آلودگی هوا به اراک

فرماندار اراک گفت: ۹۵میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات سال جاری کاهش آلودگی هوای استان مرکزی به شهرستان اراک اختصاص یافت.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از فرمانداری اراک، حسین بختیاری اظهار داشت: ۹۵ میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات سال جاری کاهش آلودگی هوای استان به شهرستان اراک اختصاص یافته که باید با انجام کار کارشناسی برای ایجاد طرح های زیر ساختی هزینه شود.

وی افزود: مسئولان شهرستانی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل کار کارشناسی، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، جذب سرمایه گذار، رفع مشکل های اقتصادی و ایجاد اشتغال را در دستور کار خود قرار دهند

بختیاری افزود: مدیران و مسئولان شهرستان می توانند با ایجاد اشتغال خدمت بزرگی در راستای رفع معضل بیکاری و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در جامعه و استان داشته باشند.

فرماندار شهرستان اراک با بیان اینکه دو انتخابات مهم در سال آتی در کشور پیش رو است، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید با همکاری و وحدت هرچه بیشتر زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری را فراهم کنند زیرا زمانی حضور حداکثری محقق می شود که مردم امیدشان بیشتر شود.

بختیاری گفت: ۲۸ و هشت دهم درصد از اعتبارات تملک دارایی و ۵۰ درصد سایر منابع اعتباری استان مرکزی امسال به شهرستان اراک اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تکمیل و بهره برداری از طرح های مهم نظیر تفرجگاه دره گردو، کتابخانه مرکزی، ندامتگاه مرکزی و بازار اراک امسال در اولویت است.

فرماندار شهرستان اراک گفت: اراک نخستین شهر دانشجویی کشور به شمار می رود که سرانه دانشجویی آن از میانگین کشور بیشتر است و این مهم به تهدید و فرصتی برای این شهرستان تبدیل شده که باید تهدیدها نیز به فرصت تبدیل شوند

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.