راه‌یابی آثار عکاسان اراکی به جشنواره ملی”جلوه‌های آب”

به گزارش مرکزی دیلی ، رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اهداف دومین جشنواره ملی و عکس جلوه‌های آب اظهار داشت: هدف از برگزاری دومین جشنواره جلوه‌های آب، فرهنگ‌سازی برای مشترکین آب است تا مصرف بهینه آب را از شعار به شعور بدل کنیم.

وی افزود: جشنواره ملی جلوه‌های آب به میزبانی استان اصفهان به مدت ۳ روز برگزار می‌شود که در این میان ۴ اثر از هنرمندان استان مرکزی توانسته‌اند مجوز حضور خود را دریافت کنند.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی تصریح کرد: با وجود کاهش نزولات آسمانی و مشکل کم‌آبی و کاهش ذخایر آب زیرزمینی تنها با فرهنگ‌سازی و توضیح شرایط برای مشترکان می‌توان کمبود آب را مدیریت کرد.

میرزائی با اشاره به سیاست‌های برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ مصرف آب و اصلاح الگوی آن، استفاده از ابزار هنر برای ترویج زندگی ایرانی و اسلامی با رویکرد مدیریت مصرف آب، حساس کردن افکار عمومی به حفاظت از منابع آب، اقتصاد آب و مدیریت مصرف آب شرب برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش عکس با موضوعات طبیعت، صنعت و کشاورزی، مستند اجتماعی و عکاسی خلاقانه با محوریت آب شکل گرفت که آثار عکاسی ۴ هنرمند خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی به این جشنواره راه یافت.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی تصریح کرد: حمیدرضا مجیدی، سعیدرضا مقصودی، سمیه فروغی و بهزاد سهرابی از جمله هنرمندان اراکی هستند که توانستند با ارسال آثار خود در این جشنواره حضور داشته باشند و به رقابت با دیگر هنرمندان بپردازند.

میرزائی با اشاره به اعضاء هئیت داوران این جشنواره گفت: این جشنواره در دو بخش فیلم و عکس در روزهای ۸ تا ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ در اصفهان برگزار می‌شود و حسن مقیمی، رضا نوربختیار و مهران دهدار اعضاء هیئت داوران این جشنواره را شامل می‌شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.