امام جمعه اراک: اقدامات وزارت اطلاعات قابل تقدیر است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی نماز جمعه افزود: همه باید قدر این اقدامات را که در راستای خدمت به اسلام است، را بدانند.

سربازان گمنام امام (عج) در یک عملیات در منطقه سیستان و بلوجستان، هشام عزیزی معروف به ابوحفص البلوشی فرمانده سیاسی نظامی گروهک تروریستی انصار الفرقان و دو نفر از همراهانش را به هلاکت رساندند و در عملیات دیگری در خوزستان همه عوامل تروریستی شهرستان حمیدیه را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در جمهوری اسلامی وزارت اطلاعات، ارتش، سپاه و سایر نیروها، ارگان ها و دستگاه هادر خدمت آرمان های امام راحل و شهدا و خدمتگذار اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) هستند.

امام جمعه اراک ادامه داد: تکیه گاه همه نیروهای انقلابی، اسلام، امام زمان (عج) و مردم است و این مهم در هیچ نقطه ای دیگر از دنیا دیده نمی شود.

آیت الله دری نجف آبادی در خصوص سفر رییس جمهوری به اندونزی نیز گفت: سفر دکتر روحانی به عنوان رییس کشورهای غیرمتعهد به این کشور، از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیاتی بلندپایه برای شرکت در اجلاس سران کشورهای آسیایی – آفریقایی به اندونزی سفر کرده بود ؛ بامداد جمعه به تهران بازگشت.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار کرد: امید است طلسم تحریم ها شکسته شود و تیم مذاکره کننده ایران در بحث توافقات به موفقیت های بزرگ دست یابند.

وی اظهار کرد: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید برداشته شود و این مهم باید مورد توجه جدی تیم مذاکره کننده قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش جنایات آل صعود در یمن را محوم کرد و افزود: این اعمال وحشیانه مانند اقدامات اسرائیلی ها است.

آیت الله دری نجف آبادی با اعلام انزجار از اعمال زشت و وحشیانه عربستان در یمن گفت: همه باید در حمایت و کمک به مردم مظلوم و ستم دیده یمن تلاش کنند.

وی در خصوص هفته سلامت نیز اظهار کرد: سلامت یکی از نعمت های بزرگ خداوند است و همه وظیفه دارند برای حفظ آن تلاش کنند و مراقبت های لازم را انجام دهند.

امام جمعه اراک ابا بیان اینکه هر فردی وظیفه حفظ سلامت خود را دارد و این موضوع را نباید به گردن دیگران انداخت، اضافه کرد: توجه به دستورات اسلامی و معیارهای دینی در بحث سلامت نقش موثری در حفظ این نعمت بزرگ دارد.

وی هفته معلم و کارگر را از مناسبت های مهم عنوان کرد و گفت: معلمان باید در بحث آشنایی دانش آموزان با ارزش های اسلامی بیشتر تلاش کنند و کارگران نیز تمام تلاش خود را برای توسعه بیشتر کشور و افزایش تولیدات با کیفیت داخلی به کار گیرند.

لزوم توجه بیشتر به تقوای الهی، فضلیت اعتکاف و آمادگی مساجد برای برگزاری این آیین و اعمال ماه رجب از دیگر محورهای خطبه های نماز جمعه اراک بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.