افزایش ۶۰ درصدی خرید اینترنتی در استان مرکزی

مدیرکل پست استان مرکزی گفت: خرید اینترنتی در این استان از زمان شیوع کرونا تاکنون با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، «محمد عباسی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرسولات پستی استان نیز از زمان همه‌گیری ویروس کرونا ۶۲ درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: ۲۵ درصد ترافیک پست استان مرکزی با توجه به افزایش خدمات غیرحضوری به صورت الکترونیکی ارایه می‌شود و هر مشتری می‌تواند با گوشی و رایانه که متصل به شبکه اینترنت است از خدمات پستی بهره‌مند شود.

مدیرکل پست استان مرکزی گفت: روزانه ۱۴ هزار نفر در شهرها و روستاهای استان به مراکز پستی مراجعه دارند و ۵۰ درصد مرسولات استانوارده و نیمی دیگر صادره است.

عباسی افزود: ۴۵ درصد ارزش ریالی محتویات مرسولات پستی استان نسبت به سال گذشته جابه‌جا شده است.

وی اظهار داشت: پست استان مرکزی امسال با تلاش همکاران رتبه چهارم کیفیت کشور را در سال جاری کسب کرده است.

مدیرکل پست استان مرکزی گفت: این اداره کل پس از شبکه درمان در شیوع ویروس کرونا بیشترین ترافیک با ارباب رجوع را دارد که با رعایت جدی پروتکل‌ها کمترین ابتلا کارکنان را داشته است.

عباسی افزود: ارایه خدمات الکترونیکی به مردم از سوی پست استان موجب رضایت‌مندی و کاهش حضور آنان در مراکز خرید و تجمع شده است.

پوشش جمعیتی هر واحد پستی در استان سه هزار و ۷۵۵  نفر و پوشش مساحتی هر واحد پستی ۷۷ کیلومتر مربع است که این شاخص‌ها در مقایسه با میانگین کشور از وضعیت مطلوبتری برخوردار است.

۳۲۲ واحد پستی شهری و روستایی در استان مرکزی فعالیت دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.