مقیمی: اقدامات انجام شده را صادقانه برای مردم بازگو کنیم

استاندار مرکزی گفت: طرح‌ها و پروژه‌هایی را که به نتیجه رسیده به مردم گزارش دهیم و برنامه‌های در دست اقدام و انجام نشده را به عنوان گزارش عملکرد خود بیان نکنیم.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایلنا از اراک محمد حسین مقیمی، در جمع فرمانداران،شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان که صبح چهارشنبه با حضور مهدوی،معاون حراست وزارت کشور برگزار شد، افزود: تلاش و برنامه‌ریزی در راستای رسیدن به اهداف و برنامه‌هایی که مورد نظر دولت و مسئولان نظام است از مهمترین وظائف و مسئولیت‌های ما در حوزه استانی و شهرستانی است که همه ما مکلف به انجام آن هستیم.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه تر و با رویکرد نوگرایانه برنامه های دهه فجر امسال تصریح کرد: برنامه ریزی در راستای افزایش رشد اقتصادی،اجرای سیاستهای کنترل تورم و خروج از رکود،روان سازی و تسهیل امور و حل مشکلات مردم و تامین امنیت وآسایش و آرامش شهروندان از مهمترین وظائف و مسئولیت هایی است که به عهده ما گذاشته شده و باید به درستی انجام شود.

وی بیان داشت: وقتی اهداف و برنامه های مورد نظرمحقق نمی شود، هر اندازه که ازعملکرد و اقدامات خود بگوییم و دفاع کنیم، آمار وارقام نتیجه را برای مردم روشن خواهد ساخت.

مقیمی با تاکید براینکه مبادا دوره مدیریتی ما سپری شود و عملکرد قابل دفاعی نداشته باشیم اظهار کرد: شما درجایگاه سیاستگذار و برنامه ریز امور شهرستانها ی استان،با توجه ویژه به اهمیت این جایگاه باید برای حل مشکلات و تحقق برنامه های پیش رو تلاش و همت ویژه ای داشته باشید و به این نکته توجه کنید که زمان به سرعت خواهد گذشت.

استاندار مرکزی ضمن تاکید براهمیت ونقش بخش حراست دردستگاه های اجرایی افزود: مدیران این بخش نیز باید در راه تحقق اهداف و برنامه ها، مدیران دستگاه ها را یاری دهند وضمن همگام بودن با مدیران، مشکلات و انحرافات موجود را نیز بیان کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.