انکار مشکلات دردی را از حوزه سلامت استان مرکزی دوا نمی کند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، دکتر «حسن طاهراحمدی» روز یکشنبه در نشست معارفه معاونین آموزش و تحقیقات و توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: حوزه سلامت استان مرکزی که نبض نشاط و پویایی و محور موفقیت برنامه های توسعه متوازن است به دلیل کسری بودجه و فرسودگی تجهیزات و امکانات بشدت بیمار است و همدلی و هم افزایی تمام بخشها را در جبران کاستی ها و تحقق اهداف این حوزه می طلبد.

وی توضیح داد: مهمترین رسالت حوزه سلامت ارائه خدمات رضایتمندانه برای اقشار مختلف است و برای این مهم تکریم متخصصان و پزشکان و بهبود کیفی سطح اموزش و تحقیقات ملاک عمل است و باید از هر فرصتی برای افزایش انگیزش کار در پرسنل بهره گرفته شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: تحقیقات هدفمند کاربردی در حوزه سلامت با حدف شناسایی عوامل خطر بیماریها ، ارتقای سطح بهداشت و پیوند معنادار حوزه سلامت با سایر بخشها از ماموریتهای مهم دانشگاه علوم پزشکی است و باید به پژوهش و آموزش به عنوان دو بال توسعه و سرمایه اصلی مدیریتی نگریست.

مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این نشست گفت: شعار تدبیر و امید که در موازات بیداری و هوشمندی اسلامی مطرح شده توسط مقام معظم رهبری است در حوزه سلامت با نگاه واقع بینانه و بهره گیری از فرصتها میسر می شود.

حجت الاسلام «علی اکبر غلامی» افزود: مدیریت در نظام جمهوری اسلامی به معنی ایثار آگاهانه و خدمتگذاری بر مبنای اصول روشنگرایانه دینی است و در شرایط فعلی کشور تنها کسانی در این عرصه موفق می شوند که در خط ولایت فقیه بوده و عشق به کشور و توسعه ایران در وجودشان شعله ور باشد.

در این آیین دکتر «علیرضا آموزنده» به عنوان معاون توسعه و منابع انسانی و دکتر «علی اصغر یعقوبی» به عنوان معاون اموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی اراک معارفه و از خدمات مسوولین پیشین این معاونتها تقدیر شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.