برپایی محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مصری در زندان‌های استان مرکزی

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی از برپایی محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مصری در زندان‌های این استان خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، خشایار جمشیدی در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام ضیافت الهی و شب‌های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن‌کریم در تمامی زندان‌های این استان در حال برگزار است.

به گفته وی، برنامه‌های انس با قرآن کریم با دعوت از اساتید، حافظان و گروه‌های جمع خوانی و تواشیح و شخصیت‌های مذهبی و قرآنی در هر یک از شهرستان‌های استان به صورت جداگانه و با شکوه و معنویت خاص در زندان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه قرآن به عنوان راه‌گشای تمام مشکلات انسان جایگاه خاصی در زندان‌ها پیدا کرده است، آموزش قرآن‌کریم در تمام رشته‌ها اعم از روخوانی، حفظ، قرائت و … با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

جمشیدی ادامه داد: برنامه‌های انس با قرآن‌کریم مطابق با جدول زمان‌بندی هر شب در یکی از زندان‌های استان با دعوت از قاریان ممتاز استانی و کشوری و ائمه جمعه و مسؤولین اجرایی و قضایی هر شهرستان با شکوه و معنویت خاص برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این در حالی است که برگزاری این محفل نورانی در اردوگاه کاردرمانی و کانون اصلاح و تربیت در شب‌های آتی با حضور قاری مصری استاد احمد شحات احمد برگزار خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.