کلنگ زنی عملیات احداث بزرگراه شهیدان رجایی اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی ظهر امروز در کلنگ‌زنی این پروژه، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای احیای ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی است و باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

ابوالقاسم نصراللهی افزود: هشت سال دفاع مقدس به برکت خون شهدا و همت و غیرت جوانان کشور، به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده و در تمام طول تاریخ و آینده نیز مایه مباهات ایران و ایرانیان خواهد بود.

وی تصریح کرد: باید با بازگویی ابعاد مختلف هشت سال دفاع مقدس، نسل جوان را از وقایع آن دوران آگاه کرد تا با هوشیاری بیشتری در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان بایستند لذا هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا با برگزاری برنامه‌های متنوع، فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل جوان نهادینه کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی متذکر شد: دفاع مقدس یکی از حماسه‌های بسیار ارزشمند و یکی از ذخیره‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نصراللهی با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک، بیان داشت: همگان به خوبی شاهد هستیم امروز جامعه جهانی دیدگاه خود را نسبت به مواضع جمهوری اسلامی تغییر داده و حقوق مسلم ایران را در سیاست صلح آمیز هسته‌ای به رسمیت می‌شناسد و این حاصل ایستادگی و مقاومت مردم در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان است.

وی اذعان داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقشی اساسی در روند ارتباط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه دارد.

فرماندار اراک نیز گفت: امروز به برکت راهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر قله اقتدار و پیشرفت ایستاده است.

مسلم پورقاسمیان افزود: بالندگی و پیشرفت روز افزون ایران در عرصه‌های مختلف به دنبال فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام محقق شده است.

در این مراسم کلنگ احداث بزرگراه شهیدان رجایی بر زمین زده شد، طرح بزرگراه شهیدان رجایی از بلوار فرودگاه آغاز و تا میدان جهاد ادامه خواهد یافت و با ایجاد این بزرگراه از بسیاری از معضلات ترافیکی کاسته می‌شود.

ممکن است بپسندید...

۲ دیدگاه

  1. سنا گفت:

    این که الان هم موجود هست دقیقتر بگید ببینیم چه چیزی قرار هست ساخته بشه؟!

  2. سنا گفت:

    چرا این اخبار را بدون نقد یا تحلیل منتشر میکنید؟ یا خودتون توضیح بدید یا از اونایی که این کار رو انجام دادن بخواهید توضیح بدن چه کار جدیدی قرار هست انجام بشه و چه مشکلی از ترافیک شهر (که مربوط به بافت مرکزی شهر میشه) حل میشه؟ نمدونم چی بگم فقط تاسف میخورم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.