حضور سفیر هلند و ۱۱ رایزن اقتصادی خارجی در نمایشگاه گل محلات

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، مجتبی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با هماهنگی های صورت گرفته سفیر هلند و ۱۱ رایزن اقتصادی سفارت خانه های کشور های خارجی در سیزدهمین دوره از نمایشگاه گل محلات حضور می یابند.

وی اظهار داشت: مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره نمایشگاه گل و گیاه محلات ۲۴ شهریور ماه سال جاری در پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی محلات برگزار می شود و در این مراسم استاندار مرکزی و معاون باغبانی وزارت جهادکشاورزی نیز حضور خواهند داشت و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم حضور وزیر جهاد کشاورزی را در این مراسم داشته باشیم.

ابراهیمی با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت غرفه های نمایشگاه، افزود: امسال نمایشگاه گل مشتمل بر ۱۱۸ غرفه شامل ۵۰ غرفه در دو سالن نمایش گل، ۴۸ غرفه در سالن صنایع وابسته و ادوات کشاورزی و ۲۰ غرفه در سالن فروش مستقیم گل و ادوات وابسته است که ظرفیت تمامی سالن ها تکمیل شده است.

دبیر سیزدهمین نمایشگاه گل محلات خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه دو فرش گل به شکل مستطیل و به وسعت ۴۸ متر مربع و دیگری به شکل دایره ای به قطر ۱۰ متر به نمایش عموم درمی آیند.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات ۲۴ شهریور ماه سل جاری آغاز و تا ۲۸ شهریور ماه برای بازدید عموم و علاقمندان گل و گیاهان زینتی برقرار است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.