تاکید دولت بر پاسداری از خون شهدا

استاندار مرکزی گفت:احداث و تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس از اولویتهای پروژه های عمرانی استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی امروز(۲۲ خرداد) در جلسه هیأت امنای باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی گفت:پروژه باغ موزه دفاع مقدس از مهمترین پروژه های ملی است که دولت در به ثمر رسیدن آن تاکید و جدیت دارد.

وی در باب اهمیت احداث این مجموعه افزود:با توجه به گذشت زمان و عدم حضور نسل جدید در زمان دفاع مقدس احداث اینگونه مجموعه ها می تواند کمک شایانی به جوانان این مرز و بوم در شناخت فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد به این دلیل که آینده کشور در دست همین جوانان است.

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به حمایت دولت از فرهنگ ایثار و شهادت گفت:دولت همه توان و تلاش خود را به کار گرفته تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و از جمله این حمایت ها توجه ویژه به باغ موزه های دفاع مقدس به عنوان پناهگاهی برای نسل جوان و خانواده هاست.

وی با بیان اهمیت حضور خانواده ها در این اماکن افزود:باید در طراحی معماری و دکوراسیون این مجموعه از طرحی بهره جست که باعث جذب حداکثری مخاطب به خصوص خانواده ها شود.

زمانی قمی با اشاره به اینکه منابع این پروژه از منابع ملی است افزود:باید در این زمینه از محل اعتبارات استانی نیز استفاده شود تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این اثر فاخر ملی و استانی باشیم.

استاندار مرکزی باغ موزه دفاع مقدس را از مهمترین و ارزشمندترین پروژه های استان برشمرد و گفت:در سفر آتی رییس جمهور به استان اتمام این پروژه از مهمترین مطالبات استانی خواهد بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.