ممنوعیت انعقاد هرگونه قرارداد میان مدیران مدارس و تولیدکنندگان پوشاک

معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش ساوه از ممنوعیت انعقاد هرگونه قرارداد میان مدیران مدارس و تولیدکنندگان پوشاک در زمینه لباس فرم دانش آموزی خبرداد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، ابراهیم فراشیانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی با اشاره به لزوم تهیه لباس فرم دانش آموزی، افزود: طرح پوشش متحدالشکل دانش آموزان یک طرح مطلوب است لیکن لباس فرم نباید به گونه ای باشد که باعث کسالت روحی دانش آموزان شود.

وی با اشاره به اینکه این امر به دلیل حمایت از تمامی تولیدکنندگان و ایجاد فضای رقابت درست میان تولیدی ها انجام می گیرد، بیان کرد: پوشش دانش آموزان در مدارس باید بر اساس طرح های اسلامی- ایرانی با رنگ و دوخت مطلوب باشد.

معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش ساوه، قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش را از جمله شاخص های مورد نظر برای تهیه لباس فرم دانش آموزان دانست.

فراشیانی ادامه داد: قیمت معین لباس با مهر و امضای اتاق اصناف در هر واحد تولیدی در معرض دید عموم نصب خواهد شد و همچنین شماره پیگیری تخلفات اتاق اصناف و بازرسی آموزش و پرورش در معرض دید عموم در هر فروشگاه نصب می شود.

وی ابراز داشت: کلیه تولیدی های مجاز با تایید اتاق اصناف به مدارس معرفی شده و آدرس و شماره تماس آن ها در تابلوی اعلانات مدارس نصب می شود تا اولیا از هر فروشگاه مجازی که تمایل دارند لباس فرم فرزندان خود را تهیه نمایند.

معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش ساوه از تشکیل یک تیم نظارتی متشکل از اتاق اصناف، اتحادیه پوشاک و آموزش و پرورش ساوه برای نظارت بر روند امور نیز خبر داد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.