پارکینگ خاتم اراک درایام دهه اول محرم به صورت رایگان سرویس می دهد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، اعضای شورای کلانشهر اراک در مصوبه دیگری با نامگذاری تعدادی از بن بست های کلانشهر اراک با نام های معرفت، بهشت و بهار به دلیل سنخیت نداشتن این نام ها با شرایط محله ها مخالفت کردند.
تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیون ریالی به کشتی گیران فرنگی کار اراکی برای حضور در مسابقات جهانی یونان در شورای اسلامی کلانشهر اراک به تصویب نرسید.
همچنین طرح امکان سنجی دو طبقه کردن خیابان حضرت امام (ره) از حد فاصل حاجباشی تا میدان شورا مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر اراک در ابتدای این نشست با توجه به تصویب برجام و مانورهای نظامی کشور افزود: قدرت نظامی و دفاعی ایران به هیچ وجه در سیطره بیگانگان و دشمنان نیست و فرزندان این مرز و بوم آماده دفاع از میهن هستند.
مسعود آبایی افزود: شهرداری اراک پنج اولویت و طرح اصلی شورای اسلامی کلانشهر اراک را در دستور کار دارد که اجرای طرح جامع میدان شهدا، یکی از طرح های مذکور است.
وی با اشاره به تغییرات در مجموعه شهرداری اراک نیز گفت: گرچه تغییر و تحولات در شهرداری با هدف خیر اندیشی و اصلاح امور صورت می گیرد ولی باید با تحقق شایسته سالاری، مطالبات شهروندان را پاسخ داد.
کلانشهر اراک حدود ۶۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.