هاشمی : دولت یازدهم براساس مشی اعتدال شکل گرفته است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، حجت الاسلام حجت الله هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان محلات افزود: موفقیت دولت ضامن سعادت و خوشبختی مردم ایران است که در این راستا تمامی مردم باید برای تحقق وعده های دولت با همدلی و همراهی تلاش کنند.
وی با اشاره به سه محور مهم وعده های انتخاباتی دولت یازدهم بیان کرد: تعامل سازنده با جهان، نجات اقتصاد کشور و احیای اخلاق در جامعه از مهم ترین وعده های این دولت بوده که خوشبختانه تمامی آنها با تدابیر دولت در حال محقق شدن است.
مشاور عالی استاندار مرکزی در تشریح وعده های دولت اظهارداشت: در بحث تعامل سازنده دولت با دنیا امروز شاهد بروز اتفاقات مثبت در جهان به نفع کشور می باشیم که دولت یازدهم در تمامی مراحل به وسیله هدایت و حمایت های رهبری موفق به برقراری ثبات در زمینه سیاست خارجی شده و در نهایت امروز برجام به عنوان یک قانون تصویب و تمامی افراد قانون گرا باید از آن حمایت کنند.
حجت الاسلام هاشمی ابراز داشت: نجات اقتصاد کشور دومین وعده دولت یازدهم بود که بررسی شرایط سال ۹۲ و قبل از آن با وضعیت کنونی بیانگر تلاش های مثمرثمر دولت در این راستا بوده است که طی این مدت دولت با اعمال سیاست های انقباضی موفق به مهار تورم شد، هرچند که رکود کماکان مردم را آزار می دهد که در این خصوص نیز طی روزهای گذشته بسته ضد رکود برای تحریک تقاضا و اعمال سیاست های انبساطی ارائه شده است.
وی با اشاره به سومین وعده دولت در خصوص احیا و نجات اخلاق در کشور اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر وضعیت خوبی از این نظر در کشور حاکم نیست که انجام واکنش نسبت به برخی رفتارها لازم است.
مشاور عالی استاندار مرکزی گفت: در شرایط کنونی بیش از هر چیز نیازمند تعاون و همدلی هستیم و باید از هتاکی، پرخاشگری و بداخلاقی به شدت پرهیز کرد که صدمات این رفتار زشت بسیار سنگین است.
حجت الاسلام هاشمی افزود: دولت یازدهم براساس مشی اعتدال شکل گرفته و هدف آن دور کردن افراط و تفریط از فضای سیاسی و اجتماعی جامعه می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.