میزگرد بررسی عوامل موثر در پیشگیری ومقابله با بحران دراراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، در این میزگرد تخصصی عوامل موثر در مدیریت یکپارچه بر بحران و حوادث غیر مترقبه مورد بحث و بررسی مسوولان استان مرکزی قرار گرفت و بر لزوم آموزش های فراگیر در جامعه تاکید شد.
با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور و به ویژه استان مرکزی در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی، شرکت کنندکان در این میزدگرد بر لزوم ارایه برنامه های پیشگیرانه محور تاکید کردند.
توجه به گسترش دامنه آموزش های مقابله و پیشگیری بر بحران، بازآموزی تیم های عملیاتی، استفاده از مشارکت دستگاه های خدمات رسان در مواقع بحران و تاکید ویژه بر نقش رسانه در مدیریت قبل و بعد از بحران از دیگر موارد مطرح شده در این میزد گرد بود.
همچنین بر تهیه و تدوین سند جامع مدیریت یکپارچه مقابله با بحران و پیشگیری از بروز حوادث تاکید و مسوولان شرکت کننده در این میزگرد خواستار تعیین سهم هر دستگاه در رویارویی با حوادث و بحران های احتمالی شدند.
در این میزگرد حسینعلی نظیفی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی، مرتضی سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، مرتضی ذولفقاری مدیر کل هواشناسی استان مرکزی، دکتر فرزین خشنودی رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان مرکزی و سروان محمد تقی کمال آبادی نماینده نیروی انتظامی استان مرکزی، حسین زند وکیلی کارشناس ایمنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک، علی حیدر شاه حسینی رییس و حسین مهدی زاده خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور داشتند.
مشروح مباحث این میزگرد خبری روز دوشنبه چهارم آبان ماه سال جاری بر روی خروجی خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار می گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.