برگزاری مسابقه های قهرمانی کشتی بزرگسالان باشگاه های استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، در این رقابت ها که روز جمعه آغاز شد و تا بامداد شنبه به طول انجامید ۱۶۵ کشتی گیر آزاد و فرنگی کار از نقاط مختلف استان مرکزی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در بخش کشتی آزاد تیم های پنجم مرداد اراک با ۷۰ امتیاز، جهان پهلوان تختی اراک با ۵۴ امتیاز و تیم منتخب ساوه با ۴۶ امتیاز به ترتیب عنوان های اول تا سوم این رقابت ها را بدست آورد.
در بخش انفرادی کشتی آزاد نیز سامان گودرزی در وزن ۵۷ کیلوگرم، مجتبی مقدسی در وزن ۶۱ کیلوگرم، سیف الله قاسمی در وزن ۶۵ کیلوگرم، احسان واحدی در وزن ۸۶ کیلوگرم، تورج صفایی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم همگی از تیم پنجم مرداد اراک، مجتبی جدیدی در وزن ۷۰ کیلوگرک از خمین، میلاد یوسفی در وزن ۷۴ کیلوگرم از زرندیه و سعید به قولی در وزن ۹۷ کیلوگرم ازساوه عنوان های نخست وزن های خود را به دست آوردند.
در کشتی فرنگی نیز تیم هپکو اراک با کسب ۶۴ امتیاز عنوان نخست این بخش را بدست آورد و تیم های ساوه با ۵۹ امتیاز و شازند با ۴۲ امتیاز به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به دست آوردند.
در بخش انفرادی این بخش نیز احسان شمس در وزن ۵۹ کیلوگرم، مرتضی حسین آبادی در وزن ۶۶ کیلوگرم و اکبر صابری در وزن ۹۸ کیلوگرم هر سه ورزشکار از تیم هپکو اراک، مهرداد جعفری در وزن ۷۱ کیلوگرم، محمد ورمزیاری در وزن ۸۰ کیلوگرم و محمد جواد جمال در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هر سه از ساوه و مرتضی لک از شازند عنوان نخست را به دست آوردند.
نفرات برتر هر وزن در این مسابقه ها با تشخیص کمیته فنی هیات کشتی استان مرکزی به رقابت های کشوری که آبان ماه سال جاری برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
یک هزار کشتی گیر در نقاط مختلف استان مرکزی به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات کشتی این استان فعالیت می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.