حقیقی: کمک به محیط زیست کمک به فرهنگ استان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز را نمونه بارز یک کار فرهنگی برشمرد و گفت: کمک به محیط زیست کمک به فرهنگ استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهدی حقیقی ظهر دوشنبه گذشته در جمع خبرنگاران پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در استان مرکزی اظهار کرد: تعامل بین فرهنگ و محیط زیست اقدام شایسته‌ای است که در برگزاری این جشنواره شاهد آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تمرین برای انجام کار فرهنگی بسیار دشوار است، تصریح کرد: باید با استفاده از تلاش بیشتر در گسترش برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی اقدام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در استانی زندگی می‌کنیم که مشکلات عدیده‌ای از قبیل آلودگی هوا، اجتماعی، دلواپسی‌های خانواده کارگران و کارمندان و… به چشم می‌خورد و در کنار همه این مسائل کمک به حفظ محیط زیست نیز بسیار احساس می‌شود.

حقیقی استفاده از هنر را وسیله‌ای برای ارتقای سطح فرهنگی تلقی کرد و افزود: هنر می‌تواند در زمینه‌های مختلف از قبیل عکس، کاریکاتور و… مؤثر واقع شود و علاقه‌مندی نسبت به فعالیت‌های فرهنگی را افزایش دهد.

وی برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز را نمونه بارز یک کار فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: کمک به محیط زیست کمک به فرهنگ استان است، هر چه که در این راه صرف شود ارزشمند بوده و باز جای کار دارد.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: این جشنواره در تاریخ خود برگزار می‌شود و این آمادگی را داریم پس از پایان اکران فیلم‌های این جشنواره، آثار مربوطه در فرهنگ سراهای شهرستان‌ها نیز به نمایش گذاشته شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.