بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک ۲۵ میلیارد ریال کسر بودجه دارد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدمهدی همتی عصر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک‌های مردمی در تکمیل کردن بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک اظهار داشت: امید است که خیران و نیکوکاران با کمک‌های مادی و معنوی خود به منظور تکمیل  بیمارستان بتوانند گامی  در راه خدا بردارند  و از اجر اخروی ومعنوی  آن بهرمند شوند.

وی افزود: وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی با تمام تلاش و توان خود می‌توانند سلامتی مردم را تامین کنند و با توجه به گستردگی کار در حوزه سلامت، مشارکت و حمایت همه نهادها، گروه‌ها و سازمانهای مردم نهاد و سلامت محور برای تامین و ارتقا سلامتی در جامعه مهم و ضروری است.

رئیس مجمع خیران سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری استان مرکزی تصریح کرد: استفاده از مشارکت بخش خصوصی، مشارکت‌های مردمی و خیران سلامت نقش مهمی در تامین و ارتقای سلامت جامعه دارد.

همتی با اشاره به تخصیص بیش از ۱۴ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت فاز دوم بیمارستان خوانساری گفت: عملیات ساخت و احداث فاز دوم این بیمارستان تا پایان سال ۹۵ به پایان می‌رسد.

وی عنوان کرد: سبد کالا و لباس و دارو برای ۶۴ نفر از بیماران بیمارستان آیت‌الله خوانساری توسط خیران تهیه وتامین شده است.

رئیس مجمع خیران سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۰ میلیارد ریال نیز اوراق وقف برای ساخت فاز دوم این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

همتی بیان داشت: بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به عنوان قطب درمان بیماری سرطان غرب کشور فعالیت دارد و تقویت امکانات تشخیصی پیشرفته برای آن از برنامه های حوزه سلامت استان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.