مدیرکل اطلاعات استان مرکزی: سربازان گمنام امام زمان (عج) در برخورد با اقدامات مخل امنیت تسلط کامل دارند

مدیرکل اطلاعات استان مرکزی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) سرمایه های بزرگ نظام اسلامی ایران هستند و در برخورد با اقدامات مخل امنیت تسلط کامل دارند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، وی، با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: موفقیت های نیروهای مخلص و صدیق اطلاعات در مقابله با گروهک های تروریستی، نفوذ و مبارزه با مفاسد اقتصادی نشانگر آن است که تخصص و تعهد بالا در این حوزه حاکم است.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امسال را با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند و وزارت اطلاعات با توام قوا با کوشش برای حفظ و ارتقای امنیت که مولفه اساسی در شکوفایی اقتصادی است در صحنه می باشد.
وی اظهار کرد: وزارت اطلاعات در تامین امنیت به گونه ای عمل کرده که عزتمندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد است و تامین امنیت همراه با شادکامی، سرور و نشاط را در بهترین سطح برقرار کرده است.
وی توضیح داد: وزارت اطلاعات متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هیچ گونه وابستگی حزبی و سیاسی ندارد و به دور از حب و بغض با تشکیلاتی هدفمند و قوی بر اساس شرع، اخلاق و قانون حرکت می کند.
وی اظهار کرد: بر اساس فرمایش های امام راحل، سربازان گمنام امام زمان (ع) مامور به وظیفه و تکلیف هستند و به عنوان فرزندان ملت همواره با چشمان بیدار و بدون کمترین توقعی در تمامی عرصه ها حاضر هستند و از منافع کشور دفاع می کنند.
مدیرکل اطلاعات استان مرکزی خاطرنشان کرد: تشکیلات وزارت اطلاعات منحصر به فرد و قدرتمند است و با بنیه علمی و توان تخصصی بالا نگاه تیزبین خود را در تمامی موضوعات دارد و متناسب با تحولات پرشتاب علمی و فناوری پیش می رود.
وی عنوان کرد: اگرچه خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) به صورت خاموش جریان دارد اما این اقدامات مهم و سرنوشت ساز است و در بسیاری از برهه های حساس توانسته آسیب و تهدید را در نطفه خفه کرده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهترین شکل حراست کند.
مدیرکل اطلاعات استان مرکزی افزود: رعایت شرع، حفظ آبرو، جان، مال و ناموس مردم در صدر برنامه های کاری وزارت اطلاعات است و برای هر ماموریتی رسیدن به نتیجه بر مبنای شرع مقدس دنبال می شود.
وی گفت: در سخنرانی امسال مقام عالی وزارت اطلاعات در پیش از خطبه های نماز جمعه ایران از ۳۱ اردیبهشت تا هفتم خردادماه به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است و در این ایام از خدمات نیروهای مخلص وزارت تقدیر می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.