ایجاد مطالبات بی‌اساس در مردم، مصداق ایجاد ناامیدی در جامعه است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- محمود زمانی قمی در هفتمین جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک گفت: اعضای سمن‌ها با بهره‌گیری از دوران پساتحریم می‌توانند در حوزه‌های تخصصی توانمندتر شوند.

وی بیان کرد: سمن‌ها با انتقاد سازنده در حقیقت به عملکرد مطلوب دولت کمک کرده و با نگاه فراجناحی خود تنها به پیشرفت جامعه کمک می‌کنند که جامعه ما این نوع نگاه و عملکرد را نیاز دارد.

استاندار استان مرکزی رسانه‌ها و خبرنگاران مستقل را ابزارهای کنترل‌کننده نظام دانست و افزود: رسانه‌ها محرم‌ترین افراد به دولت و لوازم بهتر شدن جامعه هستند که هر چه بیشتر مطلع شوند بهتر می‌توانند تاثیرگذار باشند.

زمانی قمی در ارتباط با مصوبات کارگروه گفت: باید همه تلاش کنیم که این مصوبات به خوبی اجرا شود تا شاهد کاهش آلودگی هوا باشیم. با توجه به اجرایی شدن برجام در آینده می‌توانیم اقدامات مطلوب‌تری در این رابطه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در تصمیم گیری‌ها باید شرایط حقیقی مد نظر قرار گرفته شود، افزود: تصمیمی که به بیکاری عده‌ای ختم شود فایده ندارد.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه همه تلاش‌ها بر این است که از آلام مردم کم شود، افزود: هدف همه کسانی که دغدغه مردم را دارند این است که هیچ کارگری بیکار نشود و همه مردم امکانات مورد نیاز را در اختیار داشته باشند.

زمانی قمی اجرایی شدن برجام را گام مهمی برای کشور دانست و گفت: دشمنان ما به دنبال قرار دادن ایران ذیل بند هفت بودند که نتوانستند به نقشه‌های شوم خود دست پیدا کنند و این پیروزی را به همه کسانی که موافق و مخالف بودند تبریک می‌گویم چرا که این موقعیت برای همه جامعه مطلوب است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با هدایت مقام معظم رهبری توانست تحریم‌هایی را بردارد که همه شاهد تاثیر آن بر کسب و کار بودیم. در این رابطه از ۶۰ واحد تولیدی نظرسنجی شده بود که همه به نقش تحریم‌های ظالمانه در مشکلات کسب و کار اشاره کردند.

استاندار استان مرکزی اجرایی شدن برجام را غلبه منطق و گفتمان ایران بر طرف‌های مقابل دانست و بیان کرد: در سال‌های گذشته اسکناس به پشتوانه پول‌های بلوکه شده چاپ شد و توسط دولت تدبیر و امید این پول‌ها به کشور برمی‌گردد.

زمانی قمی با بیان اینکه سال آینده بهتر از سال جاری خواهد بود، گفت: باید توجه داشته باشیم که این امر نباید توقعات بی‌اساس در مردم ایجاد کند.

وی القای توقعات بیش از حد به جامعه را سبب ضربه به دولت دانست و بیان کرد: به عنوان نمونه موضوع اشتغال با وجود همه منابع در دسترس حدود سه تا چهار سال زمان نیاز دارد که به ثمر برسد و ایجاد توقعات در بین مردم باید در حد توان باشد.

استاندار استان مرکزی ادامه داد: ما به شرایط جدیدی وارد شده‌ایم و امیدواریم با این شرایط بتوانیم سال آینده اقدامات مطلوب‌تری را انجام دهیم و با گشایش اعتبار بتوانیم طرح‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

زمانی قمی با بیان اینکه انجام نشدن برخی اقدامات از جمله تکمیل کمربندی به این معنا نیست که ۵۰ میلیارد تومان در اختیار داریم و کمربندی را راه نمی‌اندازیم، قطعا با راه‌اندازی کمربندی و کاهش آلودگی مشکلات بسیاری حل شده و به جامعه کمک می‌شود.

وی گفت: محدودیت‌هایی که در بودجه و اعتبار وجود دارد مانع تکمیل طرح ها می شود.

استاندار استان مرکزی ادامه داد: با همه این شرایط مطالبات بی‌اساس برای مردم ایجاد کردن در حقیقت ایجاد ناامیدی در جامعه است.

زمانی قمی در رابطه با انتخابات گفت: هیچ دخل و تصرفی در خصوص انتخابات صورت نخواهد گرفت و همه امور مبتنی بر قانون خواهد بود.

وی با بیان اینکه جامعه همه امور را رصد می‌کند افزود: همه در راستای قانون حرکت می‌کنیم و در کنار هم انتخاباتی پر شور را در اسفندماه رقم می‌زنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.